کد خبر: 674303
تاریخ انتشار :

اختصاصی نامه نیوز؛

زلزله در بی بی سی فارسی ؛ رعنا رفت ، یک مجری دیگر هم می رود

رعنا رحیم‌پور از مجریان بی‌بی‌سی که در میانه اغتشاشات ۱۴۰۱ افشای یک فایل صوتی از او پشت پرده ضدایرانی و تجزیه طلبانه رسانه‌های معاند ایرانی را فاش کرد، دیروز از بی‌بی‌سی اخراج شد!

زلزله در بی بی سی فارسی ؛ رعنا رفت ، یک مجری دیگر هم می رود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برخی رسانه ها عنوان کرده اند  که او به دلیل اهمالی که در افشا شدن پشت پرده رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال و ... داشته اخراج شده است. پس از افشای فایل صوتی رعنا رحیم‌پور در ۱۶ آبان ۱۴۰۱ که رسماً میگفت برای بوقچی‌های ضدانقلاب خارج‌نشین، ایران «تکّه‌پاره» و «تجزیه‌شده» هدف است، نه دموکراسی!، نزاع‌های مختلفی نیز میان رسانه‌های ضدانقلاب با یکدیگر آغاز شد. اینترنشنال گزارشهایی علیه بی‌بی‌سی و رحیم پور منتشر کرد و بی بی سی هم البته متقابلاً علیه اینترنشنال بیانیه داد. حالا اینترنشنال بیش از ۲ ماه است که بار و بندیل را بسته و از لندن به آمریکا نقل مکان کرده، رحیم پور میگوید همچنان از اینترنشنال شکایت در جریان است و البته خودش هم علیرغم اختلافی که همچنان میان بی بی سی و اینترنشنال شکل گرفته، ولی بعد از چند ماه از بی بی سی فارسی کنار گذاشته شده است.

اطلاعات تازه نامه اما حاکی از آن است که اخراج رعنا رحیم پور از بی بی سی صرفا به خاطر این فایل نبوده بلکه زوایای دیگری هم دارد.

ضمن اینکه برخی اطلاعات حاکی از آن است که این اتفاق مقدمه تغییرات مهمی است که در روزهای آتی در بی بی سی فارسی با آن مواجه خواهیم بود. بر اساس همین اطلاعات ،جو ناامید کننده ای در میان کارمندان و مجریان بی بی سی فارسی در چند روز اخیر به وجود آمده است. بر همین اساس شنیده می شود یکی از مجریان دیگر بی بی سی به صورت پیشدستانه بنا دارد طی روزهای آتی از این شبکه خداحافظی کند. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها