کد خبر: 674383
تاریخ انتشار :

نماینده شادگان: دولت نیرو‌های بی‌تجربه را روی کار آورد

مجید ناصری نژاد می‌گوید: آقای رئیسی مشکلات موجود در کشور را می‌دانست و با علم به همین مسائل، دولت را تحویل گرفت و گفت وضع بهتر می‌شود و با همین شرایط هم می‌شود کار کرد و اقتصاد را مدیریت کرد، ولی عملاً این‌طور نشد. به نظر من تنها چیزی که می‌توان گفت، بی‌تجربگی و ناکارآمدی مدیران است.

نماینده شادگان: دولت نیرو‌های بی‌تجربه را روی کار آورد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رویداد۲۴ نوشت: مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس یازدهم با انتقاد از وضعیت موجود اقتصادی کشور و در نقد دولت سیزدهم، به رویداد۲۴ می‌گوید: اول اینکه، فشار‌های اقتصادی و مشکلاتی که قبل از این دولت وجود داشت در دولت سیزدهم به مرور بیشتر شده است چون مسائل و مشکلات امروز فقط مختص الان نیست و این چالش‌ها نتیجه سال‌های سال اشکالات مدیریتی، زیرساختی، اقتصادی و فشار‌های بیرونی است که در حال حاضر، نمود پیدا کرده و این واقعیتی غیرقابل انکار است. 

او می‌گوید: موضوع دوم اینکه، دولت برای اداره کشور اصلاً از نیرو‌های باتجربه و کارآمد که مسلط به کار و امور باشند، استفاده نکرد، در حالی که خیلی جا‌ها می‌توانست نیرو‌های بهتری را به کار بگیرد، ولی متاسفانه نیرو‌های کم‌تجربه و بی‌تجربه را روی کار آورد و آن‌ها هم نتوانستند مسلط به امور شوند و نتیجه بگیرند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس می‌گوید: عده‌ای از مدیران، انگیزه کار کردن ندارند و در جا‌هایی هم فساد بسیار دیده می‌شود؛ در خیلی جا‌ها این فساد ریشه‌کن نشده است و همه این موارد دست به دست هم داده و نتیجه را بدتر از قبل کرده است. 

ناصری نژاد می‌گوید: اولویت دولت این است که بدهکاری‌های دولت سابق به سیستم بانکی و بانک مرکزی را جبران کند و این سبب شده، کار‌های عمرانی روی زمین و ناتمام بمانند. آقای رئیسی با علم به این مسائل روی کار آمد، ولی مدام مشکلات را گردن قبلی‌ها می‌اندازد. 

این نماینده اصولگرای مجلس می‌گوید: توجیه کار بسیار سخت است و هر چه فکر می‌کنم که چه راهکاری برای توجیه این عملکرد بدهم، چیزی نمی‌توانم بگویم. آقای رئیسی این مسائل را می‌دانست و با علم به همین‌ها دولت را تحویل گرفت و گفت وضع بهتر می‌شود و با همین شرایط هم می‌شود کار کرد و اقتصاد را مدیریت کرد، ولی عملاً این‌طور نشد. به نظر من تنها چیزی که می‌توان گفت، بی‌تجربگی و ناکارآمدی مدیران است. 

نماینده شادگان در واکنش به اینکه چرا دولت مردمی که قرار بود کار را سر و شکل دهد از افراد کم‌تجربه و بی‌تجربه استفاده کرد و آیا حلقه مدیریت محدود است که کار به دست این افراد افتاده است؟ گفت: ما این موارد را چندین بار گفته‌ایم، ولی دولت این موضوعات را قبول ندارد و فکر می‌کند، کارش درست است. عده معدودی سیستم را دست گرفته‌اند و حرف کسی را هم گوش نمی‌دهند و خودشان را عقل کل دانسته و همه مسائل را توجیه می‌کنند و خروجی کارشان، عملکرد مناسبی را نشان نمی‌دهد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پاسخ به اینکه سال ۱۴۰۲، زمان استیضاح برخی وزرا خواهد بود؟ گفت: با لابی‌های سنگینی که می‌بینم بعید می‌دانم مجلس در سال جدید بتواند وزیری را استیضاح یا عزل کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها