کد خبر: 675069
تاریخ انتشار :

استقلال حذف شد؟ | باشگاه بیانیه داد

باشگاه استقلال امیدوار است یکی از تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باشد.

استقلال حذف شد؟ | باشگاه بیانیه داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

۳۱ مارس فرصتی بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌های بدهکار به منظور تسویه بدهی‌ها تعیین کرده بود و این برای پرونده‌هایی بود که تا ۱۱ دی سال گذشته رای آن‌ها به صورت قطعی صادر شده بود. اما باشگاه استقلال می‌گوید؛ هیچ گاه کنفدراسیون فوتبال آسیا روی این نکته تاکید نکرده است که در صورت عدم پرداخت بدهی‌ها در مهلت تایید شده تیم نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

نکته مهم دیگری که در مصاحبه سمیعی سخنگوی باشگاه استقلال بدان اشاره شده است این است که او از فدراسیون فوتبال و مدیران رسمی فوتبال گلایه دارد که آبی‌ها را حذف شده قطعی تلقی می‌کنند، در حالی که قرار است پرونده تیم‌ها از ۲۵ خرداد بررسی شود و از همه مهمتر برای تایید مجوز حرفه‌ای پارامتر‌های مهمتری هم برای بررسی وجود دارد و ممکن است تیمی از آسیا حذف شود، در حالی که بدهی ندارد. به واقع تنها راه تایید حضور در لیگ قهرمانان آسیا، پرداخت بدهی نیست.

امیدواریم در نهایت آنچه استقلال روی آن تاکید دارد، رخ دهد و همه اشتباه کرده باشند. امیدواریم در گام نخست باشگاه استقلال بدهی به استراماچونی را پرداخت کند تا جریمه بعدی گریبان استقلال نشود. دست کم این را خوب می‌دانیم اگر استقلال در مهلت تعیین شده از سوی فیفا پول استراماچونی را پرداخت نکند، در مهلت بعدی باید پول بیشتری به این مربی ایتالیایی بدهد. ابتدا هم دستمزد او این قدر نبود، اما این قدر پول او پرداخت نشد و دلار گران شد که حالا استقلال باید بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به مربی ایتالیایی بدهد.

منبع: خبر ورزشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها