کد خبر: 675205
تاریخ انتشار :

فرمانده سپاه به فرمانده ارتش پیام داد + متن پیام

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که هوشمندی ، هوشیاری ، هماهنگی و یکپارچگی نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور، دست در دست هم با برهم زدن محاسبات آنان ، راهبردها و سیاست‌های ضد ایرانی نظام سلطه و صهیونیسم را به چالش کشانده‌اند.

فرمانده سپاه به فرمانده ارتش پیام داد + متن پیام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در متن پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی امیر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است:«بسم الله الرحمن الرحیم .برادر گرانقدر . سلام علیکم ؛ اقدام هوشمندانه و فرمان تاریخی و سرنوشت‌ساز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از ارتش در فروردین سال ۱۳۵۸ و در شرایطی که دشمنان خیال‌پرداز خارجی با آرزوی شکست انقلاب اسلامی و بازگشت به ایران، شعار شیطانی "انحلال ارتش" را از حلقوم ضدانقلاب و مزدوران داخلی جاری کرده بودند، روح حیات و عزت در کالبد ارتشیان دمیده و ظهور ارتش انقلابی برای ایفای نقش‌های تاریخ‌ساز در عرصه صیانت از «استقلال»، «تمامیت ارضی» و «استحکام‌بخشی به بنیان‌های دفاعی کشور» را مژده داد.

اینک خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که ارتش مومن و مقتدر جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سال گذشته با الهام از تعالیم و تدابیر نورانی امامین انقلاب  ، در هم افزایی با سایر نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، همواره با درک درست الزامات و ضرورت‌های زمانه و مقتضیات پیش‌روندگی انقلاب و میهن اسلامی، راهبرد "قدرت افزایی دائمی " و قانع نشدن به استحکام و پیشرفت های حاصله را دستور کار خود قرار داده و لحظه ای از تهدیدات و خطرات ناشی از نقشه ها و برنامه‌های دشمن غافل نشده است .

تردیدی نیست تهدیدات متصور از اردوگاه دشمنان خبیث و ماجراجو علیه ایران اسلامی پایان ناپذیر بوده  و در مقابل هوشمندی ، هوشیاری ، هماهنگی و یکپارچگی نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور، دست در دست هم با برهم زدن محاسبات آنان ، راهبردها وسیاست های ضد ایرانی نظام سلطه و صهیونیسم را  به چالش کشانده اند.

صمیمانه فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه « روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» و «تجلیل از حماسه آفرینی های نزاجا» را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده بزرگ ارتش سلحشور جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

باتعظیم به مقام شامخ شهیدان گرانقدر و تاریخ ساز ارتشی و تاکید بر اینکه به فضل الهی "ارتش" و " سپاه " به‌عنوان بازوان پرتوان و قدرت‌ساز برای ملت عظیم الشان ایران در تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) ، در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی همچنان خواهند درخشید و دشمنان قسم خورده این سرزمین مقدس را ناامید خواهند ساخت، دوام توفیق ، سلامتی و سربلندی خانواده عظیم آجا و نیز پاسداران انقلاب اسلامی در این مسیر مبارک را از درگاه حضرت حق تعالی طلب می‌کنم. »

منبع: سپاه نیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها