کد خبر: 675257
تاریخ انتشار :

افشاگری‌های ارتش اشغالگر درباره ترسو و بزدل بودن نتانیاهو

در میان نخست‌وزیران رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو بیشترین تهدیدها علیه ایران، سوریه، حزب‌الله، حماس، جهاد اسلامی و گروه‌های مقاومت در منطقه را مطرح کرده و بر طبل جنگ با این کشورها و گروه ها کوبیده است. ولی رئیس سابق ستاد ارتش این رژیم با معرفی نتانیاهو به عنوان ترسوترین نخست‌وزیر در اسرائیل، او را رسوا کرده است.

افشاگری‌های ارتش اشغالگر درباره ترسو و بزدل بودن نتانیاهو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کانال 12 تلویزیون عبری، عصر شنبه به نقل از ژنرال دان حالوتس، رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل اعلام کرد که نتانیاهو از مشارکت در جنگ اول لبنان(سال 1982) فرار کرد و در حالی‌که برای ماموریتی مکلف شده بود، ناپدید شد.

پیش از این ژنرال شلومی رایسمن، فرمانده سابق لشکر ذخیره کماندوهای اسرائیلی، نتانیاهو را متهم کرده بود که از اجرای دستوران نظامی طفره می‌رود.

کانال 7 تلویزیون عبری گزارش داد که ژنرال شلومی رایسمن توضیح داده است که نتانیاهو از اجرای یک دستور نظامی، در حالی که طی سال‌های جنگ اول لبنان در سال 1982 به خدمت گرفته شده بود، طفره رفته بود.

رایسمن تصریح کرد که یکی از افسران در جریان جنگ اول لبنان به بنیامین نتانیاهو ماموریتی را در چارچوب خدمت ذخیره خود در یگان نظامی محول کرد و این مأموریت مطابق میل او نبود، بنابراین از انجام آن طفره رفت و ناپدید شد.

افشاگری‌های برخی فرماندهان ارتش اشغالگر درباره فرار نتانیاهو از جنگ در پاسخ به این سخنان او مطرح شد که گفت: تهدید نیروهای ذخیره ارتش مبنی بر تعلیق نیروهای داوطلب خود در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی، امتناع از خدمت سربازی تلقی می‌شود.

حال آنکه این امر کاملا بر نتانیاهو منطبق می شود که از رویارویی با سربازان لبنانی امتناع کرد و پا به فرار گذاشت.

منبع: العالم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها