کد خبر: 675365
تاریخ انتشار :

سردار رادان: هرکس بخواهد وحدت ارتش و سپاه را خدشه‌دار کند، منافق است

فرمانده انتظامی کشور گفت: هر فردی که بخواهد وحدت ارتش و سپاه را خدشه‌دار کند معمولاً جزو افرادی هست که در گروه منافقین قرار می‌گیرد.

سردار رادان: هرکس بخواهد وحدت ارتش و سپاه را خدشه‌دار کند، منافق است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگو با فارس، درباره اهمیت وحدت ارتش و سپاه گفت: وحدت ارتش و سپاه ناشی از دوران انقلاب و دفاع مقدس که خون آن‌ها در یکدیگر آمیخته شده و هیچ‌وقت گسستنی و شکستنی نیست.

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: هر فردی که بخواهد وحدت ارتش و سپاه را خدشه‌دار کند معمولاً جزو افرادی هست که در گروه منافقین قرار می‌گیرد.

29 فروردین هر ساله روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دوم اردیبهشت‌ماه نیز سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. این دو نهاد نظامی پس از تشکیل همواره با یکدیگر در تعامل و همکاری بوده که یکی از نمودهای بارز آن دوران دفاع مقدس و عملیات‌های مشترک است.

همچنین، فرماندهان ارتش و سپاه طی سال‌های گذشته همواره سعی در ارتقای وحدت خود تلاش کرده و همواره پیروی شعار «ارتش و سپاهی یک لشکر الهی» هستند. اما، دشمنان با وجود این وحدت سعی دارند تا میان ارتش و سپاه تفرقه ایجاد کنند.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها