کد خبر: 675433
تاریخ انتشار :

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد:

رونمایی از سامانه‌های پیشرفته پدافندی؛ بزودی

فارس/ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از رونمایی سامانه‌های پیشرفته پدافندی در آینده نزدیک خبر داد.

رونمایی از سامانه‌های پیشرفته پدافندی؛ بزودی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو، گفت: تجهیزات و تسلیحات بومی پیشرفته اعم از سامانه های راداری، کشف و شناسایی، موشکی، پهپادی و ... که در سازمان رزم تمامی مناطق و گروه های پدافندی این نیرو بکار گرفته شده است یقینا در صورت لزوم با هرگونه تهدیدی در لحظه، اقدام مناسب انجام می دهد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، تاکید کرد: دستاوردهای پدافند هوایی در ارتقا سامانه های راداری، موشکی و پهپادی خط پایانی ندارد و به نمایش گذاشتن تنها برخی از این دستاوردها در رژه 29 فروردین مایه غرور و مباهات ملت و نیز موجب سرافرازی ارتش و نیروهای مسلح است.

وی افزود: توان کشف اهداف در برد متوسط و بلند به صورت سه بعدی، قابلیت تاکتیکی واکنش سریع، مداومت کاری ۲۴ ساعته، استفاده از روش های نوین جهت افزایش دقت زاویه سنجی و استخراج ارتفاع اهداف پایداری عملیاتی و چابکی سامانه ها، قابلیت اتصال به شبکه یکپارچه فرماندهی و کنترل پدافند هوایی، بهره‌گیری از فناوری نیمه هادی و استفاده از امکانات ضد جنگ الکترونیک جزو سایر ویژگی‌های سامانه هایی است که بتازگی رونمایی و دراختیار یگان های عملیاتی قرار گرفته است.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد رونمایی از سامانه های بومی بسیار پیشرفته ای در مجموعه ی پدافند هوایی ارتش خواهیم بود، بیان کرد: تلاش جهادی و کوشش شبانه روزی فرماندهان و مهندسان متخصص و فنی نیروی پدافند هوایی ارتش در راستای قدرت بازداندگی و افزایش توانمندی نظامی کشورمان نوید بخش آینده ای روشن و قدرتی برتر در عرصه ی بین المللی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها