کد خبر: 675517
تاریخ انتشار :

واکنش نماینده ولی فقیه به ایجاد شبهه در رویت هلال ماه

فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید مراقب توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشیم چون امروز دشمن و افرادی دنبال دو قطبی‌کردن جامعه هستند.

واکنش نماینده ولی فقیه به ایجاد شبهه در رویت هلال ماه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در خطبه‌های نماز عیدفطر اهل تشیع در حسینیه سنندج، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید اخیر مدافع حرم میلاد حیدری را گرامی داشت و با اشاره جایگاه عید سعید فطر از نظر مسلمانان، اظهار داشت: امروز روز رحمت و مغفرت است و همه به درگاه خداوند پناه آورده و ضمن ترک گناه، طلب بخشش می‌کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: اکثر مفسدان انسان‌های ثروتمندی هستند، اما باز دنبال طمع‌ورزی بوده و هر گونه خطایی از آنان سر می‌زند.

وی در ادامه به وضعیت جامعه گریزی زد و با تاکید بر تقویت وحدت در همه زمینه‌ها از جمله اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره، گفت: باید مراقب توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشیم چون امروز دشمن و افرادی دنبال دو قطبی‌کردن جامعه هستند.

وی با بیان اینکه در زمینه رویت هلال و عید فطر صحبت‌هایی شنیده می‌شود که باعث تاسف است، اذعان کرد: برخی‌ها مدعی هستند چشم‌شان از تلسکوپ‌ و دوربین‌ قوی‌تر است و برای ایجاد تفرقه و انشقاق به حرف‌های سخیف غیر علمی روی می‌آورند.

وی اضافه کرد: باید مراقب توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشیم چرا که امروز بیش از هر زمانی نیاز به امیدافزایی و امیدآفرینی در جامعه داریم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه قیمت اجناس با ناله و فریاد کاهش نمی‌یابد، اضافه کرد: اگر چه اشکالات و انتقاداتی وجود دارد اما دولتمردان زحمت می‌کشند و امیدواریم با برنامه‌ریزی اصولی شاهد رفع مشکلات باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال می‌تواند زمینه‌ساز رفع بخش زیادی از مشکلات باشد لذا نباید اجازه دهیم در حد شعار باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌های دیپلماتیک از اواخر سال گذشته در کشور رقم خورده و به ثمر نشسته و این نشان می‌دهد پایداری بر مواضع موجب اصلاح مواضع طرف مقابل می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی در ادامه توجه بیشتر به حفظ حجاب و عفاف را ضروری خواند و گفت: دانشگاه و آموزش و پرورش در زمینه رعایت حجاب و عفاف بیش از پیش توجه کنند.

وی افزود: حوزه حجاب و عفاف نیازمند کارهای فرهنگی است، باید روی فرهنگ جامعه کار شود، بودجه‌های حوزه فرهنگی در بخش خود هزینه و به ساخت‌وساز تخصیص داده نشود.

حجت‌الاسلام پورذهبی در پایان تاکید کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندانشان باشند تا فرزندانمان در فضای مجازی گرفتار نشوند و حریم خانواده‌ها و چهارچوب‌ها رعایت شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها