کد خبر: 675585
تاریخ انتشار :

ایران متحد ماند؛ اپوزیسیون تجزیه شد

ایران متحد ماند؛ اپوزیسیون تجزیه شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

همانطور که از قبل هم قابل پیش بینی بود، ائتلاف اپوزیسیون خارج از کشور، پس از ۶ ماه، به صورت عملی با گناره‌گیری حامد اسماعیلیون تمام شد.

البته برای همه روشن بود که حامد اسماعیلیون (نزدیک به گروهک منافقین و مورد حمایت شبکه تلویزیونی تجزیه‌طلب اینترنشنال) از همان ابتدا هم چشم دیدن رضا پهلوی (راس سلطنت طلبان و مورد حمایت تلویزیون منوتو) را ندارد، اما اسماعیلیون اندکی پس از این کناره‌گیری در گفتکو با شبکه حامی خود (اینترنشنال) به صراحت علیه رضا پهلوی مصاحبه کرد.

رضا پهلوی نیز طی روزهای گذشته در یک حرکت انتحاری، به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد.

این سفر گذشته از اینکه از سوی بسیاری در داخل و خارج (به دلیل فرهنگ رفتاری حاکم بر سلطنت طلبان) مورد تمسخر قرار گرفت، به روشنی نشان داد که این افراد برای مخالفت با جمهوری اسلامی حاضرند حتی با دشمن شماره یک ایران یعنی صهیونیست‌ها نیز همپیمان شوند.

پیشتر خروج یکباره و بدون توضیح نازنین بنیادی از این ائتلاف و متوقف کردن فعالیت های خود در فضای مجازی نیز حاشیه ساز شده بود که البته به دلیل نداشتن جایگاه موثر در جریان اپوزیسیون، چندان جدی تلقی نشد.

حالا از جمع به اصطلاح رهبران! اپوزیسیون تنها مصی علینژاد باقیمانده که احتمالاً باید او را زرنگ ترین فرد این ائتلاف دانست؛ کسی که از طریق کاسبی با خون و زندگی معترضان در داخل کشور، وضع مالی خوبی بهم زده است.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها