کد خبر: 676025
تاریخ انتشار :

ماموریت ویژه‌ ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با جنگ ترکیبی

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیرو فرمایشات رهبر انقلاب، ماموریتی به ستاد کل نیرو‌های مسلح واگذار شد که در رابطه با جنگ ترکیبی فعالیت کند.

ماموریت ویژه‌ ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با جنگ ترکیبی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از فارس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز پنج شنبه ( 7 اردیبهشت) در حاشیه دومین همایش جنگ ترکیبی که در دافوس آجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو فرمایشات رهبری، ماموریتی به ستاد کل نیرو‌های واگذار شد که در رابطه با جنگ ترکیبی فعالیت کند در واقع تکلیفی را که ایشان در خصوص جنگ ترکیبی برای نیرو‌های مسلح و آحاد مردم تعیین کردند موجب شد تا با تدبیر رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح قرارگاه جنگ ترکیبی در این ستاد تشکیل شود.

وی با بیان اینکه این قرارگاه فعالیت خود را از دو سال پیش آغاز کرده، افزود: پس از تشکیل ابتدا بر روی درک مفاهیم و درک مشترک از این موضوع پرداختیم و بعد وارد مرحله اجرایی شدیم؛ تولیداتی که در این قرارگاه داشتیم به بخش‌های مختلف نیرو‌های لشکری و کشوری ارائه دادیم تا مورد استفاده و بهره برداری لازم قرار گیرد.

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: قرارگاهی هم در این رابطه در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده که رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرماندهان عضو آن هستند؛ تولیداتی که در رابطه با جنگ ترکیبی انجام می‌دهیم در شورای عالی امنیت ملی و بخش کشوری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها