کد خبر: 676816
تاریخ انتشار :

3 قرص عالی برای جلوگیری از پرخوری | با این روش سریع لاغر شوید

بسیاری از ما در روز ممکن است دچار پرخوری شویم به‌ویژه این مورد در زنان و در دوران پیشاقاعدگی رواج دارد و همین موضوع سبب افزایش وزن می‌شود.

3 قرص عالی برای جلوگیری از پرخوری | با این روش سریع لاغر شوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رویداد۲۴ نوشت: بسیاری از ما در روز ممکن است دچار پرخوری شویم به‌ویژه این مورد در زنان و در دوران پیشاقاعدگی رواج دارد و همین موضوع سبب افزایش وزن می‌شود.

لاغری در این دوره و زمانه مد است و کسی نیست که دوست نداشته باشد لاغر باشد ضمن این‌که نداشتن اضافه‌وزن از دیدگاه پزشکی مساویست با تن‌درستی بنابراین بسیاری مدام در رژیمند و می‌خواهند وزن خود را با هر شکل و شیوه‌ای کم کنند که البته راه چندان آسانی هم نیست.

برخی مدام رژیم‌های گوناگون و انواع و اقسام ورزش‌ها را انجام می‌دهند، اما به نتیجه‌ای که می‌خواهند نمی‌رسند و البته در این راه بسیاری هم استمرار کافی را ندارند و یا دوست دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسند که می‌دانیم شدنی نیست.

امروزه و همان حجم و فشار جامعه برای لاغر بودن سبب شده است تا بسیاری به‌دنبال راه‌های ساده‌تر برای لاغرشدن باشند که در این میان دارو‌های لاغری بخشی از این ماجراست.

حتما شما هم تبلیغات گسترده‌ای درباره قرص‌های لاغری دیده‌اید که مدعی‌اند با خوردن آن‌ها لاغر خواهید شد.

قرص کاهش اشتها مانع از پرخوری شده و از این راه می‌تواند در کنار رژیم غذایی و ورزش روزانه، به کاهش وزن و لاغری کمک کند.

در ادامه می‌خواهیم به معرفی نمونه‌هایی از قرص‌های کاهش اشتها و عوارضی که مصرف آن‌ها می‌تواند به دنبال داشته باشد، بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی چند نوع قرص کاهش اشتها

۱-قرص هزال  یکی از قرص‌های لاغری که در بازار وجود دارد و گیاهیست قرص هزال (Hazal) است. این دارو برای کسانی‌که اشتهای زیادی دارند تجویز می‌شود و مناسب است. مصرف این قرص ضد اشتها ایرانی در کنار رژیم غذایی مناسب و ۳۰ دقیقه ورزش روزانه، اثربخشی کم‌وبیش خوبی دارد، اما به تنهایی ممکن است شما را به نتیجه دل‌خواه نرساند. روزانه ۲ عدد از این قرص پیشنهاد می‌شود که بهتر است زمان مصرف آن نیم ساعتپیش از ناهار و شام باشد.

دقت داشته باشید اگر باردارید و یا در دوران شیردهی هستید از مصرف این دارو چشم‌پوشی کنید چرا که مصرف آن در این زمان مجاز نیست.

تاکنون درباره این دارو عوارض خاصی گزارش نشده است، اما اگر به‌راستی می‌خواهید از آن استفاده کنید بهتر است در موردش اطلاعات بیش‌تری به دست آورید.

۲-قرص ادیوس

یکی دیگر از قوی‌ترین قرص‌های لاغری که در اشتها را به‌شدت کم می‌کند قرص ادیوس است.

قرص لاغری ادیوس (Adios) با کم‌کردن اشتها بدن را وادار می‌کند تا از چربی‌های خود برای مصرف روزانه استفاده کند. از آن‌جایی‌که نمونه‌های تقلبی این دارو در بازار موجود است، در هنگام تهیه این قرص اشتها کور کن دقت لازم را داشته باشید. به طور کلی می‌توان گفت قرص آدیوسنیو گلد اصلی ۶۰ عددی و دارای جعبه سبز رنگ و بروشور انگلیسست.

لاغر شدن از طریق قرص کاهش اشتها امکان‌پذیر است، اما توجه داشته باشید که از دست دادن بیش از ۵ کیلو وزن در ماه می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد. اگر باردار هستید یا بیماری خاصی دارید، از این قرص استفاده نکنید.

عوارض زیادی برای این قرص بیان شده است که از آن جمله می‌توان به سرگیجه، حالت تهوع، خشکی دهان و یبوست اشاره کرد.

به گزارش رویداد۲۴ اگر از قرص‌های لاغری استفاده می‌کنید در درازای روز باید آب زیادی مصرف کنید تا از خشکی دهانتان جلوگیری شود، چون این‌گونه قرص‌ها معمولا دهان را به شدت خشک می‌کنند.

۳-قرص دارچین

قرص دارچین به عنوان یک قرص لاغری شناخته می‌شود که بیشتر بر روی چربی‌های شکمی اثرگذار است. این گیاه معجزه‌آسا می‌تواند سطح قند خون را در بدن کاهش دهد. هنگامی که سطح گلوکز در خون پایین باشد، شما میل شدید به قند را تجربه نمی‌کنید و همین امر اشتهای شما را برای خوردن خوراکی‌های شیرین کاهش می‌دهد. قرص‌های دارچین به افزایش سرعت متابولیسم نیز کمک می‌کند. افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز باعث می‌شود بدن قند و کربوهیدرات‌ها را با سرعت بسیار بیش‌تری متابولیزه کند و بنابراین به چربی ذخیره شده تبدیل نخواهند شد. کاهش کلسترول بد خون (LDL) از دیگر فواید مصرف این ادویه است.

با وجود تمام فوایدی که مصرف قرص دارچین دارد، توصیه می‌شود اگر در حال مصرف دارو‌های شیمیایی یا دارو‌های کاهنده قند خون هستید، خودسرانه از قرص دارچین استفاده نکنید.

قرص دارچین اگر به اندازه و زیر نظر پزشک مصرف شود، عارضه جانبی خاصی به دنبال ندارد.

آیا قرص‌های لاغری ما را لاغر می‌کنند؟

همان‌گونه‌که اشاره کردیم بسیاری از مردم دنیا دنبال لاغرشدنند و این هم به دلیل تبلیغات گسترده در این زمینه است درواقع امروز در تمام دنیا یکی از معیار‌های زیبایی لاغربودن است و درست به همین دلیل و از آن‌جا‌یی‌که انسان همواره دوست دارد زیباترین باشد از آن استقبال می‌کند و به دنبال آن است.

اما آیا به‌راستی قرص‌های لاغری ما را لاغر می‌کنند؟ پاسخ مثبت است، اما به چه قیمتی؟

باید بدانید قرص‌های لاغری و هر چه در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت می‌خوانید در مورد آن‌ها درست نیست اگرچه آن‌ها شما را لاغر می‌کنند، اما این لاغری بدون عوارض نیست و البته تاکنون عوارض بلندمدت آن مشخص نشده است بنابراین نمی‌توان به درستی و با قطعیت درباره آن‌ها صحبت کرد و دیدگاهی ارائه داد.

این قرص‌ها به‌تازگی وارد بازار شده‌اند بنابراین پژوهش بلندمدتی روی آن‌ها انجام نشده است که بتواند با قطعیت درباره عوارض داشتن یا نداشتن آن‌ها حرفی زد.

یکی از بهترین روش‌ها برای لاغری همان است که همه می‌دانیم کم و البته درست خوردن و ورزش‌کردن و داشتن تحرک و فعالیت بدنی. این کار بی‌خطرترین روش برای لاغریست و بدن هم به خطر نمی‌افتد و تن‌درستی هم همیشه حفظ می‌شود.

پس اگر به‌دنبال لاغری از راه اصولی و روشی درست هستید پیشنهاد نخست و پایانی ما راه‌های بی‌خطر و درست و اصولیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها