کد خبر: 677225
تاریخ انتشار :

کنایه نماینده اصولگرا به قطار پیشرفت دولت رئیسی

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود اقدامات شایسته ای که در دولت سیزدهم رخ داده منجر به رفع تبعیض شده و تأثیرش در معیشت مردم احساس شود.

کنایه نماینده اصولگرا به قطار پیشرفت دولت رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدتقی نقدعلی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: در عین حال که از اقدامات زیرساختی شما در عرصه انرژی، فروش نفت، دیپلماسی قوی، تولید و اشتغال تشکر و قدردانی می‌کنیم، باید عنوان کردکه  دیگران نمی‌توانند ادعا کنند سال‌های قبل چنین بوده چرا که ۸ سال رکود را تجربه کرده‌ایم. از شما می‌خواهیم این اقدامات منجر به رفع تبعیض شده و تأثیرش در معیشت مردم احساس شود زیرا اکنون مردم آن را حس نمی‌کنند. بنابراین پیشرفت باید با عدالت قرین شود. امروز قیمت مرغ وضع مناسبی ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروزه وقتی در مجامعی حاضر می‌شویم مردم انتظار دارند اقدام عاجلی برای تورم و معیشتشان صورت گیرد و همواره از ما در این رابطه سوال می‌کنند. مشکلات طرح رتبه‌بندی معلمان باید مرتفع شود. باید مشکلات برطرف شود تا رضایت این قشر از جامعه حاصل شود. وقتی در جمع معلمان خرید خدمت حاضر می‌شویم شاهد وجود استعدادهای برتر هستیم، لذا موضوع استخدام آنها باید مورد پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین موضوع افزایش ۲۰ درصدی برای خدمت‌گزاران  مدارس و فوق العاده ویژه برای این افراد اعمال نشده که باید پیگیری شود. انتظار می رود وزیر نیرو مقایسه بین اعتبارات آبی استان اصفهان با دیگر استان‌ها داشته باشید. طرح‌های احیای زاینده‌رود همچنان روی کاغذ مانده و بخشی از آنها اجرایی شده است.

منبع:ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها