کد خبر: 678072
تاریخ انتشار :

فرمانده نیروی دریایی سپاه: تنگه هرمز تحت رصد ماست

تسنیم: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان اسلام بدانند کور خوانده‌اند که بتوانند بین سپاه و ارتش فاصله‌ای بیندازند، خصوصا در نیروی دریایی، کور می‌کنیم چشم کسانی که بخواهند به این وحدت نگاه چپ کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: تنگه هرمز تحت رصد ماست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان اسلام بدانند کور خوانده‌اند که بتوانند بین سپاه و ارتش فاصله‌ای بیندازند، خصوصا در نیروی دریایی، کور می‌کنیم چشم کسانی که بخواهند به این وحدت نگاه چپ کنند.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری صبح امروز در همایش روابط و عمومی و جهاد تبیین در محل نیروی دریایی سپاه با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی باید درک صحیح و درستی از مطالبی که می‌خواهد تولید کند داشته باشد، این مطالب باید قابل فهم برای عموم باشد و از سویی تبیین‌کننده فعالیت‌های سازمان نیز باشد. 

وی اخلاق‌مداری در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی را یک امر مهم برشمرد و افزود: ما ضابط قضایی در خلیج فارس در امور قاچاق و تخلفات دریایی هستیم، اما متاسفانه یک رسانه بعد از توقیف یک کشتی توسط نیروی دریایی سپاه مطالب نادرستی انتشار داد که به دور از اخلاق‌مداری بود. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: توقیف این کشتی با حکم دادگاه بوده اما متاسفانه در آن رسانه بیان شد این توقیف دلیل دیگری داشته، این یعنی اخلاق رسانه را ندارد ما بی‌دلیل کشتی نمی‌گیریم سال‌های سال است که خلیج فارس به مسیر امن تبدیل شده و تنگه هرمز تحت رصد ماست. 

وی تصریح کرد: با این کارها می‌خواهند میان ارتش و سپاه اختلاف ایجاد کنند اما بدانند ما(سپاه) و ارتش ندارد آن رسانه باید آتشی علیه دشمن باشد اما عکس آن عمل می‌کند، تاکنون 35 کشتی متخلف توسط نیروی دریایی سپاه توقیف شده که این کشتی جدید هم یکی از آنها بوده، طرح این مسائل یعنی آن رسانه فرق خاکریز خودی و دشمن را نمی‌داند. 

سردار تنگسیری تواضع و صداقت، تحمل مخالفت، ایجاد دوستی و تبدیل شدن رسانه و روابط عمومی به عنوان پل بین مردم و سازمان را دیگر اصول مهم حوزه روابط عمومی برشمرد و گفت: رسانه و روابط عمومی زبان گویای سازمان است روابط عمومی باید اطلاعات صحیح از سازمان مربوط داشته باشد عملکردش همه‌جانبه باشد و در ابعاد مختلف از حاشیه‌سازی پرهیز کرده و واقعیت‌ها گفته شود. 

وی در ادامه با اشاره به کار بسیار بزرگ نیروی دریایی ارتش و اقتدار این نیرو در پیمایش دریایی با ناوگروه منسجم اظهار داشت: باید روی کار بزرگی که ارتش انجام داد مانور بدهیم این کار بزرگی است این نیرو به سه قاره آفریقا، آمریکای جنوبی و آسیا رفتند، در این مسیر شاخ آفریقا را دور زدند از امواج دو قاره گذشتند که کار بزرگی است. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوگروه به همراه خود شناور دنا را هم ‌بردند این شناور ایرانی برای امواج سهمگین اقیانوس ساخته شده و نشان داد که قدرت اراده ایرانیان چه میزان است. 

وی ادامه داد : به عنوان خادم نظام دست این نیروها را می‌بوسم تا دشمن فکر نکند فاصله‌ای میان ارتش و سپاه است، ما برای دفاع از کشور آماده‌ایم هر نیرویی که باشد قابل تقدیر است. 

سردار تنگسیری با تاکید بر لزوم استقبال بسیار گرم و باشکوه از این ناوگروه گفت: این حرکت را افتخار ملی باید بدانیم که نیروی دریایی ما دنیا را با مسائل و مشکلات بسیار زیادی که در دریاها و اقیانوس‌ها وجود دارد دور زده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام بدانند کور خوانده‌اند که بتوانند بین سپاه و ارتش فاصله‌ای بیندازند، خصوصا در نیروی دریایی، کور می‌کنیم چشم کسانی که بخواهند به این وحدت نگاه چپ کنند. رهبری معظم انقلاب به وحدت تاکید دارند و ما هم این وحدت را به دنیا نشان خواهیم داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها