کد خبر: 678426
تاریخ انتشار :

واکنش متفاوت فرمانده نیروی دریایی ارتش به پیام رهبر انقلاب

ایسنا/ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش با انجام عملیات دریانوردی در پهنای اقیانوس حضور یافت تا اثبات کند ایران و ایرانی انزواگریز و تحریم ناپذیر است.

واکنش متفاوت فرمانده نیروی دریایی ارتش به پیام رهبر انقلاب
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم دریایی بندرعباس اظهار داشت: بر خود فرض می‌دارم از طرف خود و همرزمانم به جهت پیام امیدبخش مقام معظم رهبری نهایت قدردانی را از محضر مبارک داشته باشم. نیروی دریایی راهبردی ارتش عمق راهبردی و آینده نگری در قدرت دریایی توام با حوزه نفوذ و هویت منطقه‌ای خود  را تثبیت و گسترش داده است. 

وی تصریح کرد:‌ مردم عزیز ایران امروز فرزندان شما در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اذن ولی امر زمان مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا برای اولین بار در تاریخ ایران با بکارگیری دانش‌های نوین  و حرکت بر لبه دانش و فناوری ضمن تامین امنیت دریایی با هدف ارسال پیام صلح و دوستی با انجام 213 روز دریانوردی عملیاتی و دریانوردی سبز با ناوشکن تمام ایرانی جمهوری اسلامی ایران دنا و پایگاه شناوری جمهوری اسلامی ایران -مکران- در پهنای اقیانوس حضور  یافته تا اثبات کند ایران و ایرانی انزواگریز و تحریم ناپذیر است و در هندسه ترسیمی دشمن با اضلاع توطئه، تحریم و تهدید مسیر انقلابی خود را در راستای توسعه همه جانبه و پایدار با تقویت ارتباط با ملل جهان در دستور کار دارد.

دریادار ایرانی همچنین بیان کرد: ملت شریف و  عزیز ایران؛ فرزندان شما از 29 استان با ترکیب جمعیتی از اقوام مختلف و گویش‌های گوناگون بر روی عرشه ناوگروه و به ویژه عرشه پرافتخار ناوشکن تمام ایرانی دنا با اقتدار مثال زدنی دور دنیا را با انجام دریانوردی سبز طی نمودند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش افتخاری فراموش نشدنی را رقم زد و برگ زرین و افتخاری عظیم را برای اولین بار در تاریخ ایران زمین و جهان اسلام ثبت و ضبط کردند و این موفقیت را به ملت عزیز و شهید پرور کشورمان و تمام مسلمانان می‌کنند و کلام آخر دشمنان باید بدانند و بفهمند کشور ایران و تک تک ایرانی‌ها هرگز منزوی نمی‌شوند و ایران اسلامی و ایران مقتدر؛ ایرانی انزواگریز و تحریم ناپذیر است.

وی در پایان گفت: بر خود لازم می‌دانم از حضور همه مهمانان عزیز و به ویژه مقامات بلندپایه کشوری و لشگری که جشن اقتدار ملی را امروز مزین کرده‌اند، نهایت تقدیر و تشکر را از طرف خود و همرزمان و خانواده‌های عزیز و صبورشان به عمل بیاورم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها