کد خبر: 678659
تاریخ انتشار :

واکنش متفاوت قالیباف به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا

رئیس مجلس ضمن گرامیداشت سالروز فتح و آزادسازی پرافتخار خرمشهر، به تحریم بسیج دانشجویی کشور از سوی اتحادیه‌ی اروپا اشاره کرد و گفت: این تحریم برآمده از کینه‌ی استعمارگران از این نهاد ریشه‌دار است.

واکنش متفاوت قالیباف به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، دوم خرداد ماه) در نطق پیش از دستور، گفت: پیشاپیش سالروز فتح و آزادسازی پرافتخار خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامی می‌دارم و به ارواح مطهر فرماندهان قهرمان عملیات آزادسازی  خرمشهر همچون شهید حسن باقری، حاج احمد متوسلیان، شهید مجید بقایی، شهید احمد کاظمی، شهید مهدی زین الدین، شهید حسین خرازی، شهید صیاد شیرازی، شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر مَردان بزرگی که اجازه ندادند ننگ از دست‌دادن خاک پاک ایران همچون حکومت‌های بی‌لیاقت گذشته بر پیشانی ما بنشیند، درود می‌فرستم. بی‌شک رشادت آنها در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم بسیج دانشجویی کشور از سوی اتحادیه‌ی اروپا برآمده از کینه‌ی استعمارگران از این نهاد ریشه‌دار است؛ بسیج دانشجویی شجاعانه در حساس‌ترین لحظات از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده است و با برپایی هزاران اردوی جهادی در سراسر کشور همواره در خدمت محرومان بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: این سیاستمداران اروپایی، فرزندان رشید خمینی کبیر را نشناخته اند؛ سربازان خمینی کبیر با آن وطن‌فروشانی که مواضعشان تابع اخم و لبخند چند سیاستمدار اروپایی است، هیچ شباهتی ندارند. اینان بر سر عقیده‌ی خود جان داده‌اند و این تحریم‌های نمادین نه تنها تاثیری بر اراده‌ی آنها ندارد بلکه آنها را مصمم تر می‌کند.

قالیباف، همچنین پیشاپیش فرا رسیدن روز مقاومت و پایداری و روز شهر مقاوم و پرافتخار دزفول را گرامی‌ داشت.

منبع: خانه ملت

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها