کد خبر: 679280
تاریخ انتشار :

رئیسی از نمایندگان مجلس تذکر گرفت + جزئیات

خانه ملت/ عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

رئیسی از نمایندگان مجلس تذکر گرفت + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد نادری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 8 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر جواد نیک‌بین به همراه 27 نفر از نمایندگان به وزرای صنعت، معدن، تجارت و امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم بازنگری در سیاست‌های اقتصادی وابسته به دلار و حل مشکلات ناشی از آن.

- تذکر حسن نوروزی به همراه 18 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در شکل‌گیری منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره).

- تذکر علی آذری به همراه 27 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های قوچان و فاروج در استان خراسان شمالی.

- تذکر جعفر قادری به همراه 27 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای کشور، امور اقتصادی و دارایی: ضرورت ارسال لایحه برای اختصاص یک درصد سود سالیانه واحدهای غیربورسی و نیم واحدهای بورسی صنعتی برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در استان، همچنین تذکر به همراه 36 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تکمیل بزرگراه‌های کشور با استفاده از مشارکت بخش غیردولتی.

- تذکر علی‌اکبر علیزاده برمی به همراه 20 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اطلاعات، دادگستری و کشور: ضرورت اجرای مجازات سلب تابعیت برای همدستی با بیگانگان علیه وطن و امنیت ملی، همچنین تذکر به همراه 20 نفر از نمایندگان به وزیر اطلاعات: لزوم حفظ ارزش پول ملی در مقابل دلار برای مبارزه با قاچاق کالا.

- تذکر علی حدادی به همراه علی آذری، حسینعلی حاجی دلیگانی، سید البرز حسینی، قاسم ساعدی، کیومرث سرمدی واله، الیاس نادران، احمدحسین فلاحی، فداحسین مالکی، مجید ناصری نژاد و سید علی یزدی‌خواه به وزیر نیرو: لزوم تسریع در اجرای طرح انتقال آب از سد طالقان برای شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد.

- تذکر جواد نیک‌بین به همراه 24 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در سیاست‌های اقتصادی وابسته به دلار و حل مشکلات ناشی از آن.

- تذکر حبیب‌الله دهمرده به وزیر نیرو: لزوم اقدام جدی درباره تأمین آب شرب مردم کشور به ویژه در سیستان.

- تذکر ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی به همراه 17 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تعریض و بهسازی آسفالت جاده حادثه‌خیز راه‌های جیرفت.

- تذکر جبار کوچکی‌نژاد به همراه 18 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت رسیدگی به عملکرد بسیار ضعیف هلال احمر در توزیع ناعادلانه امکانات آن.

- تذکر علی حدادی به همراه 12 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در تکمیل ایمنی‌سازی و احداث تونل جاده هشتگرد- طالقان.

- تذکر رسول فرخی میکال به همراه 17 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اجرای مصوبات برای احداث جاده کارخانه سیمان دیلمان.

- تذکر عبدالجلال ایری به همراه 23 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم احیای تالاب گمیشان در استان گلستان.

- تذکر علی اکبر علیزاده برمی به همراه 31 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اطلاعات، امور خارجه، فرهنگ و ارشاد و کشور: ضرورت تشکیل مرکز مقابله با اسلام ستیزی. همچنین تذکر به همراه 40 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم افزایش ارزش پول ملی برای مهار تورم.

- تذکر علی حدادی، علی آذری، حسینعلی حاجی دلیگانی، البرز حسینی، حسین حقوردی، قاسم ساعدی، کیومرث سرمدی واله، علیرضا عباسی، احمدحسین فلاحی و مجید ناصری نژاد به وزیر نیرو: لزوم تسریع ارتقاء تصفیه‌خانه آب شرب شهر مهستان.

- تذکر جواد نیک‌بین به همراه25 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تقویت سینمای خانگی در راستای تقویت آگاهی مردم و رشد فضیلت‌ها. همچنین تذکر به همراه 36 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت مقابله با گرانی‌های لحظه‌ای به ویژه در ایام خاص.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها