کد خبر: 679507
تاریخ انتشار :

آیت‌الله جنتی: استکبار جهانی هیچ گاه ضربه‌ای که از امام خمینی (ره) خورده است را فراموش نخواهد کرد

ایرنا/ دبیر شورای نگهبان گفت: مقام معظم رهبری با باور مومنانه به سنت‌های الهی، انقلاب اسلامی را عزتمندانه از گردنه‌های سخت عبور دادند و با هدایت‌های الهی خویش، توطئه‌های دشمنان ایران را خنثی کردند.

آیت‌الله جنتی: استکبار جهانی هیچ گاه ضربه‌ای که از امام خمینی (ره) خورده است را فراموش نخواهد کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در جلسه امروز (چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) این شورا با گرامیداشت سالروز میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: این عید بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و علاقه‌مندان به آن حضرت تبریک می‌گویم.

وی در ادامه بیان داشت: ورود آموزه‌های اصیل دین مبین اسلام به ایران و بخش وسیعی از جهان اسلام به برکت حضور امام رضا (ع) در منطقه خراسان بود.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: ایشان از مقام ولایت‌عهدی به عنوان وسیله‌ای برای نشر آموزه‌های دین استفاده کردند و در دورانی که عقاید انحرافی در جامعه اسلامی رشد کرده بود، مجاهدانه وارد عرصه جهاد تبیین شدند و به شبهات اعتقادی پاسخ دادند.

دبیر شورای نگهبان در این راستا تاکید کرد: پیروان آن حضرت باید با تأسی از ایشان در این عرصه خطیر گام بردارند و مجاهدت کنند.

تداوم راه امام خمینی (ره) تا نابودی جبهه باطل

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در آستانه سالروز ارتحال ایشان اظهار داشت: امام خمینی (ره) با شجاعت برخاسته از ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی به آزادگان جهان نشان داد که می‌توان در برابر قدرت‌های استکباری ایستاد و آن‌ها را شکست داد.

وی همچنین عنوان کرد: استکبار جهانی هیچ گاه ضربه‌ای که از امام خمینی (ره) خورده است را فراموش نخواهد کرد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: حرکتی که امام راحل آغاز کرد، قطعاً تا نابودی کامل جبهه باطل و غلبه مستضعفین بر مستکبران عالم ادامه خواهد یافت.

خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان توسط رهبری

آیت‌الله جنتی در بخش پایانی صحبت‌هایش به انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب در سال ۱۳۶۸ اشاره کرد و بیان داشت: حقیقتاً آنچه که داغ جانسوز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را قابل تحمل کرد، انتخاب آگاهانه جانشین شایسته ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) توسط اعضای مجلس ‌خبرگان رهبری بود.

وی عنوان کرد: انتخاب ایشان به عنوان رهبری، دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کرد.

دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: مقام معظم رهبری با باور مومنانه به سنت‌های الهی، انقلاب اسلامی را عزتمندانه از گردنه‌های سخت عبور دادند و با هدایت‌های الهی خویش، توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه مردم مومن، شریف و بصیر ایران اسلامی با ولایتمداری مثال‌زدنی خویش شکرگزار نعمت رهبران الهی خویش بوده‌اند، گفت: عزتی که خداوند به این ملت عطا کرده نتیجه این قدرشناسی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها