کد خبر: 684085
تاریخ انتشار :

رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر داد:

۳ نفر از عناصر ضد امنیتی در کرمان دستگیر شدند+ جزئیات

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به انتشار بیانیه وزارت اطلاعات درباره دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی- صهیونیستی، در کشور گفت: سه نفر از این عناصر ضد امنیتی در کرمان دستگیر شده اند.

۳ نفر از عناصر ضد امنیتی در کرمان دستگیر شدند+ جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ضمن تاکید بر این مطلب که اقتدار و اشراف اطلاعاتی نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی راه را بر اندیشه‌های ناصواب اعضای گروهک‌های تروریستی و معاندان می‌بندد، افزود: دستگیرشدگان سوابق متعددی از اقدام علیه امنیت نظام را در کارنامه سیاه خود دارند.

 او افزود: این افراد از عناصر تروریستی وابسته به گروهک‌های تروریستی – صهیونیستی بوده اند که طی یک عملیات ضربتی در شهر کرمان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، ضمن کشف فیلم‌های مربوط به اقدامات خرابکارانه متهمان در ناآرامی‌های پارسال در تلفن‌های همراه آنان، تعداد ۱۶ بمب دست ساز حرفه‌ای و بسیار قوی به همراه کیت‌های الکتریکی و ریموت کشف و ضبط شده است.

او تصریح کرد: متهمان این پرونده در مناسبت‌های مختلف از جمله ایام الله دهه فجر، سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آغاز سال نو، ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ... با خط دهی سرکرده گروهک تروریستی مربوطه قصد انجام اقدامات ایذایی متعددی را داشتند که با برخورد قاطعانه نیرو‌های امنیتی روبرو شده اند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بیان کرد: تیم تروریستی مذکور، ضمن دریافت آموزش‌های تخصصی در زمینه بمب گذاری، آماده بمب گذاری در ادارات و مراکز حساس دولتی و گلزار شهدای کرمان و تخریب مزار سردار مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده اند که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

حجت الاسلام حمیدی افزود: اعضای این باند همچنین طی چند ماه گذشته اقدام به نصب پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و خاندان منحوس پهلوی در برخی نقاط شهر کرمان کرده و کلیپ آن را نیز برای رسانه‌های معاند ارسال کرده اند که این اقدام مورد تائید یکی از مسئولان عالی رتبه رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود.

او با اشاره به این مطلب که همراهی و هوشیاری مردم در شناسایی عناصر ضد امنیتی مکمل تلاش‌های نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی، نظامی و انتظامی خواهد بود، گفت: پرونده قضایی مربوط به متهمان دستگیر شده با عناوین قیام مسلحانه علیه اساس نظام جمهوری اسلامی با وصف استفاده از بمب و سلاح، تشکیل دسته و جمعیت بیش از دو نفر با هدف برهم زدن امنیت، نگهداری مواد منفجره نظامی، تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی، فعالیت تبلیغی علیه نظام، توهین به مقدسات و نگهداری مشروبات الکلی در دست رسیدگی قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: دستگاه قضایی قاطعانه و بدون اغماض این پرونده را به صورت خارج از نوبت مورد رسیدگی و صدور حکم قرار خواهد داد و اشد مجازات در انتظار عاملان این اقدامات خواهد بود.

منبع: حادثه 24

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها