کد خبر: 673378
تاریخ انتشار :

رئیس دادگستری کرمان خبر داد:

شکایت تعدادی از مصدومان بالگرد سانحه‌دیده وزیر ورزش

فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تعدادی از مصدومان حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان به عنوان شاکی وارد پرونده سقوط بالگرد شده‌اند.

شکایت تعدادی از مصدومان بالگرد سانحه‌دیده وزیر ورزش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تعدادی از مصدومان حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان به عنوان شاکی وارد پرونده سقوط بالگرد شده‌اند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی درباره آخرین وضعیت پرونده قضایی بالگرد ساقط‌شده حامل وزیر ورزش و جوانان در شهر بافت اظهار کرد: تعدادی از مصدومان حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان به عنوان شاکی وارد پرونده سقوط بالگرد شده‌اند و علاوه بر خسارت‌های جانی، قصور و تقصیرهای احتمالی نیز مورد توجه است.

وی بیان داشت: سقوط بالگرد هلال‌احمر حامل وزیر ورزش و جوانان در شهر بافت خسارت جانی و مالی داشت و افرادی مصدوم شدند و یک نفر هم درگذشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: در بدو این اتفاق پرونده‌ای در دادگستری شهرستان بافت تشکیل شد و بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده قرار گرفت و در حال رسیدگی و کارهای کارشناسی تیم‌های کارشناسی برای پی بردن به علت حادثه هستند.

حمیدی عنوان کرد: بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه که به تهران منتقل شده است و بازخوانی سایر اطلاعات در حال انجام است و منتظر هستیم اطلاعات کارشناسی‌ها و جعبه سیاه بالگرد هلال‌احمر کرمان به دست ما برسد و رسیدگی به پرونده را دنبال کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: سازمان بازرسی استان کرمان نیز به پرونده سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش در بافت ورود کرده است و کارهای کارشناسی را انجام می‌دهد تا مشخص شود آیا قصور یا سوء‌مدیریتی بوده یا خیر.

حمیدی تصریح کرد: با توجه به خسارتی که به بیت‌المال وارد شده و با توجه به اینکه این بالگرد متعلق به بیت‌المال بوده و سقوط کرده است، اگر قصور و تقصیری برای ما اثبات شود علاوه بر خسارت جانی، خسارت به بیت‌المال هم مورد توجه قرار می‌گیرد.

بالگرد هلال‌احمر حامل وزیر ورزش و جوانان و همراهان وی عصر روز چهارم اسفندماه ۱۴۰۱ هنگام نشستن بر روی زمین چمن شهر بافت از توابع استان کرمان دچار سانحه شد، سقوط کرد و یک کشته ۱۸ مصدوم برجای گذاشت.

بر پایه این گزارش تمام مصدومان سانحه سقوط وزیر ورزش و جوانان از بیمارستان مرخص شده‌اند، اما با گذشت ۱۸ روز از این حادثه هنوز علت آن اعلام نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها