کد خبر: 685246
تاریخ انتشار :

قالیباف: مسببان حادثه شاهچراغ باید با فوریت به اشد مجازات برسند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ناامن سازی کشور و برهم زدن آرامش مردم و مختل کردن زندگی روزمره مردم پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است که در هفته‌های اخیر شدت یافته است.

قالیباف: مسببان حادثه شاهچراغ باید با فوریت به اشد مجازات برسند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: در ابتدا حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را که منجر به شهادت یک نفر و مجروح شدن جمعی از خادمان و مردم عزیز شد را به شدت محکوم می‌کنم و برای شهید این حادثه رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه الهی درخواست دارم.

وی در ادامه تاکید کرد: ناامن سازی کشور و برهم زدن آرامش مردم و مختل کردن زندگی روزمره مردم پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران بوده که در هفته‌های اخیر شدت یافته اما با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شده است. ملت ایران از دستگاه قضایی انتظار دارد مانند همیشه مرتکبین و مسببان این جنایت را با قید فوریت به اشد مجازات برساند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: فرارسیدن روز مقاومت اسلامی که یادآور پیروزی مقاومت اسلامی و پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم قاتل صهیونیستی است را گرامی‌ می‌دارم. انقلاب تاریخ ساز امام خمینی (ره) امنیت کشور ایران را تضمین کرد و به مردم ایران عزت بخشید و علاوه بر آن مستضعفان جهان را در برابر زورگویان قدرتمند ساخت. مقاومت اسلامی فرزند برومند انقلاب اسلامی بوده و فرماندهانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و شهید ابومهدی مهندس ستارگان آسمان مقاومت و الگوی تمام جوانان هستند.

قالیباف اضافه کرد: به تمام شهدای رشید انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان، فلسطین، عراق و یمن، افغانستان و سوریه درود می‌فرستم.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها