کد خبر: 687566
تاریخ انتشار :

خاطرات هاشمی رفسنجانی:

عفت مراسم تشییع جنازه دایانا، پرنسس انگلیس را تماشا کرده بود

مرحوم هاشمی رفسنجانی در خاطرات شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۷۶ خود نوشت: ...عفت امروز به دفتر آمد. از ماهواره مراسم تشییع جنازه دایانا پرنسس انگلیسی را تماشا می کرد اخبار مربوط به دایانا در غرب همه چیز را تحت الشعاع قرار داده است.

عفت مراسم تشییع جنازه دایانا، پرنسس انگلیس را تماشا کرده بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هاشمی رفسنجانی در خاطرات شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۷۶ نوشت: آقای عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی آمد. ظهر میهمانم بود. قرار شد سفری به مشهد بروم. گفت درد پایش شدید شده و کم کم دارد قانع می‌شود که عمل جراحی انجام شود. از وضع ترکیب دولت خاتمی و تصفیه مدیران متعلق به جناح های دیگر و عدم هماهنگی آنها با نظرات رهبری اظهار نگرانی کرد و از من خواست که پیگیری کنم تا بحران بوجود نیاید. پسرش ناصر گفت شرکت فروشنده چادر بزرگ‌ سرخس برای مراسم افتتاحیه خط آهن مشهد - سرخس - تجن قبول کرده که چادر نو به جای آن بدهد و برای گرفتن خسارت هم پیگیری دارند.

عصر آقای محمدحسن قدیری ابیانه آمد و خواست که به مجمع تشخیص مصلحت نظام منتقل شود قبول کردم. نهاد ریاست جمهوری جوابش کرده اند.

آقای موحدی فرمانده سپاه حفاظت آمد از او خواستم که از حجم محافظان و ماشین های همراه من کم کند قبول نکرد قرار شد بررسی کنند. ضمنا سوالاتی درباره مشکل جمع بین اختیارات رئیس جمهور و رهبری مطرح کرد که ممکن است به تعارض و بحران منجر شود. من هم گفتم در مجمع مشغول بررسی بعضی از ابعاد آن هستیم.

عفت امروز به دفتر آمد. از ماهواره مراسم تشییع جنازه دایانا پرنسس انگلیسی را تماشا می کرد اخبار مربوط به دایانا در غرب همه چیز را تحت الشعاع قرار داده است.

منبع: شرق

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها