کد خبر: 689301
تاریخ انتشار :

واکنش جنجالی نوروزی به بسته شدن کافه‌های اطراف دانشگاه تهران

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: برای تعطیلی کافه‌‌های اطراف دانشگاه تهران باید به دادستانی نامه زده می‌شد. اطراف دانشگاه باید مرکز علم و دانش باشد.

واکنش جنجالی نوروزی به بسته شدن کافه‌های اطراف دانشگاه تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از ایلنا، حسن نوروزی، درباره این‌که در فضای مجازی نامه‌ای منتسب به رئیس دانشگاه تهران خطاب به وزیر علوم زده شده است که در آن با اشاره به تقاضای رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برای بسته شدن کافه‌های اطراف این دانشگاه جزئیاتی در مورد اقدامات انجام شده مطرح شده است، گفت: این مورد را باید از دستگاه قضائی سوال کنید، مسئول امور امنیت قضایی، روانی و اجتماعی دادستان است، دادستان مدعی‌العموم است، نامه را باید به دادستان بنویسند و دادستان باید انجام وظیفه کند. 

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی تاکید کرد: اطراف دانشگاه باید دارای محیط امنی برای تحصیل باشد نه برای کسب و کارها. اطراف دانشگاه باید محیطی باشد که در آن توزیع کتاب و روزنامه صورت می‌گیرد. اطراف دانشگاه باید کتابخانه و نشست‌های علمی باشد، این‌ها ارزش دارد.

وی در پاسخ به این سوال که مگر وجود کافه در اطراف دانشگاه تهران به امنیت آن آسیب می‌زند، گفت: ما اعتقادمان این است که اطراف دانشگاه باید مثل همه کشورها مرکز تحصیل علم و دانش باشد.

نوروزی در پاسخ به این سوال که اگر این اعتقاد وجود دارد چرا مجوز ایجاد و کار به کافه‌ها داده شده است، گفت:  ۱۰ بار دیگر هم بپرسید می‌گویم اطراف دانشگاه باید محل تحصیل علم و دانش باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها