کد خبر: 689787
تاریخ انتشار :

لیلا اوتادی | عکس لیلا اوتادی | بیوگرافی لیلا اوتادی

عکس جشن عقد لیلا اوتادی در روز ولادت حضرت محمد | لیلا خانوم چه لباس عقد اروپایی و گرون قیمت پوشیدن! + عکس جدید

لیلا اوتادی چندی پیش عکسی در صفحه رسمی اینستاگرام خود قرار داد که شایعه عقد کردنشان را در بین هوادارانشان برانگیخت.در سایت دیجی سرگرمی این عکس حسابی جنجالی را با هم میبینیم.

عکس جشن عقد لیلا اوتادی در روز ولادت حضرت محمد | لیلا خانوم چه لباس عقد اروپایی و گرون قیمت پوشیدن! + عکس جدید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمیلیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در محله شمیران ، تهران دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی از هفده سالگی سرودن شعر را آغاز کرده است. لیلا اوتادی دانش آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی به دلیل ظاهر جذاب و زیبایش بین بازیگر های دیگر معروف است. لیلا اوتادی متولد سال 1362 است. لیلا اوتادی از بازیگر های کم حاشیۀ فضای مجازی است.

لیلا اوتادی در لباس عروسی

لیلا اوتادی چندی پیش عکسی در صفحه رسمی اینستاگرام خود قرار داد که شایعه عقد کردنشان را در بین هوادارانشان برانگیخت. لیلا اوتادی در این عکس در حال پرو لباسی مجلسی که به لباس جشن عقد و نامزدی شباهت دارد، است. سایت دیجی سرگرمی این خبر را تکذیب می کند.

لیلا اوتادی

احتمالا بدونید که کشورمون کی از بزرگ ترین مصرف کننده های لوازم آرایش در دنیا هست و از این نظر سردمدار هستیم که خب اصلا جالب نیست چرا که نیاز نیست از معایب استفاده ی این لوازم بگیم که به مرر زمان میتونه چه مضراتی برای سلامتی پوست و زیبایی داشته باشه ولی یکی دیگه از مضرات وابستگی شدید به لوازم آرایش میتونه از بین رفتن اعتماد به نفس باشه که به مرور زمان روی تمامی جنبه های زندگی افراد تاثیر میذاره و جوری میشه که فرد بدون میکاپ تا سر کوچه هم نمیره!

حالا تو این بین یه سری فرهنگسازی ها باید انجام بشه توسط کسانی که تریبون در اختیار دارن که بازیگرها میتونن گزینه ی خوبی باشن چون بیشتر قشر جوون و نوجوون طرفدار این افراد هستن و ازشون الگوپذیری دارن و حالا به تازگی خانوم لیلا اوتادی دست به کار شده و در این مسیر گام برداشته و عکسی بدون آرایش از خودش منتشر کرده و توجه خیلی از کاربرا رو جلب کرده که به ایشون بابت این شجاعت تبریک گفتن و ازشون تشکر کردن.

ازدواج لیلا اوتادی از حاشیه تا واقعیت!

به طور کلی ازدواج هنرمندا میتونه یکی از موضوعات جذاب بین مردم باشه مثلا احتمالا این اواخر حداقل یه پست توی اینستاگرام خودتون در رابطه با ازدواج محمدرضا گلزار و ازدواج بهرام رادان دیده باشید که حتی در مورادی هم این دو مراسم باهم دیگه مقایسه شدن و جالبه که سام درخشانی تو یک استوری حتی در خصوص این ازدواج ها واکنش نشون داد و گفت که قراره یه بار دیگه عقد کنه تا مراسمی مثل اون ها بگیره به قدری که خبرهای این ازدواج ها سر و صدا و غوغا به پا کرد.

اما گاهی اوقات با توجه به این که مردم خیلی به خبرهای اینجوری علاقه دارن یهو با یه حرکت از سمت یه سلبریتی و آدم معروف یه سری حواشی ها مربوط به ازدواجش براش شکل میگیره که خب اگر یادتون باشه برای خود گلزار هر سال یه خبر ازدواج بود که در نهایت که هم تو این سن ازدواج کرد! اما حالا برای لیلا اوتادی هم یه همچین شایعه ای درست شده و این موضوع به علت پوشیدن لباس سفید توسط ایشون بوده که باید بگیم ایشون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرده و این خبر حاشیه ای بیش نبوده.

وقتی عکس های قدیمی خودتون رو نگاه میکنید مسلما حس عجیبی بهتون دست میده؛ از یه ور گذر عمر رو احساس میکنید و از طرف دیگه به سلیقه ی خودتون نسبت به تیپ و استایل در اون زمان فکر میکنید و در بیشتر مواقع هم کسی نیست که از سلیقه ی خودش توی عکس های قدیمیش راضی باشه خصوصا اگر اون عکس ها توی نوجوونی شما گرفته شده باشه! بنابراین هر کسی بالاخره یه سری تغییرات کرده حالا هم از لحظ قیافه و هم از لحظ تیپ شخصیتی و هم از نظر استایل.

حالا به تازگی بعضی از پیج های اینستاگرام یکی از عکس های قدیمی لیلا اوتادی به اشتراک گذاشتن با این عنوان که ایشون تو گذشته این شکلی بوده و در حال حاضر مطمئنا عمل های زیبایی کرده که اینجوریه ولی خب جالبه که خیلی از افراد اینجور کامنت گذاشتن که خیلی دوست دارن عکس های قدیمی خود فرد ادمین رو ببینن که چه شکلی بوده و به نظر این افراد چهره ی خانوم اوتادی با توجه به زمانی که عکس گرفته شده باز هم زیبا بوده.

بیوگرافی لیلا اوتادی 

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. 

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا اوتادیفیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد. لیلا اوتادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی کرد.

زندگی شخصی لیلا اوتادی

لیلا اوتادیاوتادی در خصوص کشف استعداد بازیگری در خود گفت: حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می‌ایستادم و بازی می‌کردم؛ و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم. وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی‌شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها