کد خبر: 690133
تاریخ انتشار :

مهران مدیری | همسر مهران مدیری | زندگی مهران مدیری

این عکس مهران مدیری را ممنوع الکار کرد ؟ + عکس

مهران مدیری دوباره ممنوع الکار شد‌. این خبر همزمان با پخش شدن تصویری از یک مرد با مشخصات کاملا شبیه به مهران مدیری با لباس نامناسب در فضای مجازی منتشر شد. این عکس جنجالی را با هم میبینیم.

این عکس مهران مدیری را ممنوع الکار کرد ؟ + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی: مهران مدیری بازیگر طنز کشور است. مهران مدیری در حال حاضر بدلیل فعالیت های سیاسی اش در سال گذشته ممنوع الکار شده است و دیگر فعالیت ندارد‌. حواشی زیادی درخصوص خانواده مهران مدیری در فضای مجازی پیچیده است که یکی از این حواشی گرفتن زن دوم آقا مهران می باشد.  مهران مدیری درحال حاضر ۲ فرزند دارد یک پسر و یک دختر. در ادامه خبر تلخ درخصوص علت ممنوع الکار شدن مهران مدیری را میخوانیم.

در حالی که چندی پیش خبر ساخت مجموعه جدید «اسکار» به کارگردانی مهران مدیری برای شبکه نمایش خانگی منتشر شد، پیگیری خبرنگار ما حاکی است ساترا جلوی مجوز را گرفته است!

ظاهرا صداوسیما به ساترا دستور داده به خاطر تعهد مهران مدیری به تلویزیون و شبکه نسیم بابت تولید برنامه، تا تعهد ویژه برای تولید برنامه از او اخذ نشده، مجوز هیچ فعالیتی در نمایش خانگی به او داده نشود!

تعارض منافعی که بارها از سوی دلسوزان و اهالی سینما نسبت به آن تذکر داده شده بود و رئیس صداوسیما و ساترا آن را رد کرده بودند حالا به وضوح خود را نشان داده و صداوسیما از قدرت خود در سازمان بدون قانون ساترا برای گروکشی آنتن استفاده می کند!

مهران مدیری حدود ۷ ماه است که نه در رسانه‌ای دیده شده و نه در اینستاگرام فعالیتی داشته است. آخرین بار هم او یادداشتی گلایه آمیز منتشر کرده و گفته بود که با او دشمنی دارند و دست به شایعه سازی می‌زنند.

مدیری از اطرافیان اش هم گلایه کرده بود که در برابر شایعه‌ها سکوت کرده اند و بعد هم گفته بود که از مهران مدیری بودن خسته است.

اکنون پس از ۷ ماه دوری، یک کاربر شبکه‌های اجتماعی تصویر مشترک و جدیدی به همراه مهران مدیری منتشر کرده است. این تصویر تغییر قابل توجه و شکستگی صورت مهران مدیری را نشان می‌دهد.

مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در اراک است.

تصویری از فردی منتشر شده که شباهت زیادی به مهران مدیری دارد.

مهران مدیری

زندگی مهران مدیری 

او از سال ۱۳۷۲ با ساخت مجموعه طنز نوروز ۷۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون برای مجموعه‌های مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ را در کارنامه دارد.

وی از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. پس از ساخت و پخش مجموعه پرواز ۵۷، مدیری ساخت سریالی دیگر را به نام ساعت خوش، با بازیگرانی نه چندان مطرح آغاز کرد که در سال‌های ۱۳۷۲ و ۷۳ به صورت هفته‌ای یکبار از شبکه دو پخش می‌شد.

پس از آن در نوروز ۱۳۹۵ مجموعه دورهمی را راه اندازی کرد. مهران مدیری در سریال اختصاصی نماوا، خاتون حضور یافته است.

از جمله افتخارات مهران مدیری می‌توان به طوطی طلایی بهترین بازیگر، تندیس حافظ بهترین بازیگر کمدی، تندیس بهترین مجری تلویزیون و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر اشاره کرد.

پس از ویدیوی حمایتی که مهران مدیری در ابتدای اعتراضات اخیر منتشر کرد و سپس به یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس رفت، گمان می‌رفت که این بازیگر و کارگردان با مشکل در ادامه فعالیت خود در سینما و تلویزیون ایران مواجه شود، بخصوص که هنرمندانی با موضع‌گیری‌های ملایم‌تر، دچار مشکلاتی شدند. حال خبر رسیده که مهران مدیری در فیلمی به کارگردانی محمود کلاری مدیرفیلمبرداری نامدار سینمای ایران و به تهیه‌کنندگی علی اوجی، مشغول بازی است.

این فیلم که با نام اولیه "تابستان همان سال" کلید خورده و در حال حاضر به "همچون در یک آینه" تغییر نام یافته، با بودجه سرمایه‌گذار بخش خصوصی جلوی دوربین رفته و مهران مدیری نقش یک آینه‌بین و رمال را در آن بازی می‌کند.

مهران مدیری  و حواشی زندگیش

پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون که چند باری با مهران مدیری همبازی و همکاری داشته است روز گذشته در اینستاگرامش به صحبت های جدید مهران مدیری واکنش نشان داد و حسابی به او حمله کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصادنیوز؛ مهران مدیری از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران می باشد که در اوایل اعتراضات در کشور ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت و از صدا و سیما خواست که دیگر فیلم و سریال های او را از تلویزیون پخش نکند.

در نهایت بعد از گذشت چند روز مهران مدیری تغییر موضع داد و درباره صحبت های قبلی خود گفت که گول فضای مجازی را خورده است. این صحبت های مهران مدیری با واکنش پردیس احمدیه دیگر بازیگر سینما روبرو شد و گفت متاسفم که با تو همکاری داشتم

ورود مهران مدیری به دنیای هنر

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم در دانشگاه پذیرفته شد اما به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.

مدیری در نوروز سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها