کد خبر: 690268
تاریخ انتشار :

جواد عزتی | همسر دوم جواد عزتی | جواد عزتی وهمسرش

عکس دردناک جواد عزتی همه رو نگران کرد

جواد عزتی عکس غمگین از خودش منتشر کرد.

عکس دردناک جواد عزتی همه رو نگران کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی: جواد عزتی بازیگر توانا است. جواد عزتی بتازگی در فصل دوم سریال زخم کاری بازی میکند. مه لقا باقری همسر جواد عزتی می باشد که ایشان هم در سریال زخم کاری بازی کرده است.جواد عزتی و مه لقا باقری بعد از این همه سال زندگی مشترک هنوز صاحب اولاد نشده اند.بتازگی شایعاتی در خصوص جدایی جواد عزتی و مه لقا باقری در فضای مجازی پیچیده است.

جالبه بدونید در دنیای لاکچری ها و مولتی میلیاردها داشتن گوشی از این برند یک نکته اولیه است

محمدجواد عزتی متولد20 دی 1360 بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عرتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است. او کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است.

خودش میگه تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.

جواد عزتی به تازگی در سریال شبکه خانگی«زخم کاری» نقش اصلی را بازی کرده است. این سریال با وجود طرفداران زیادی که دارد اما دارای حواشی و سانسور های زیادی هم هست. 

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است.جواد عزتی کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

او در ۱۵ سالگی وارد حرفه تئاتر شد که داستان جالبی پشت این موضوع قرار دارد. بنابر گفته‌های خودش در دوران دبیرستان، یک آزمون بازیگری می‌دهد و به‌خاطر همان آزمون همراه‌ با چند دانش‌آموز دیگر یک گروه تئاتر تشکیل می‌دهند که بعدها متوجه شدند آن آزمون بازیگری به‌هیچ‌وجه رسمی نبوده و تنها قصد کلاهبرداری از آن‌ها را داشته‌اند. بااین‌حال پس از این داستان جواد عزتی دل‌سرد نمی‌شود و با اراده‌ای محکم‌تر تصمیم می‌گیرد مسیر بازیگری در تئاتر را دنبال می‌کند. او درابتدا در تئاترهای خیابانی به ایفای نقش می‌پرداخت و به‌دلیل استعداد بالای خود خیلی سریع توانست به اجرا در سالن‌های تئاتر برسد.

او پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاهِ سوره در رشته تئاتر این رشته را خیلی حرفه‌ای‌تر دنبال کرد و سرانجام در سال ۱۳۸۱ رسما وارد تلویزیون شد و برای اولین‌بار جلوی دوربین رفت.

جواد عزتیوی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر، قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند.

فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.

جواد عزتی در سال ۱۳۸۷ با فیلم «طلا و مس» به کارگردانی همایون اسعدیان پا به سینما گذاشت. نقش متفاوت عزتی در این فیلم که با ته مایه‌های طنز مخصوص خودش آن را ایفا ‌کرد، روی دیگر توانایی‌های بازیگری او را هم برای بیننده و هم برای کارگردان‌ها و فیلم‌سازها نمایان کرد.

جواد عزتی مجرد شد؟

مه لقا باقری در جدیدترین پست اینستاگرامی خود که منتشر کرده است درباره فراموش کردن تجربیات گذشته نوشته است که همین بهانه ای شده است تا کاربران فضای مجازی شایعات جدایی او از جواد عزتی را دوباره داغ کنند. البته به نظر می رسد این خبر نیز شایعه است و  جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری نیز واکنشی به این اخبار نشان ندادند.

مه لقا باقری نوشته است: گذشته هایت را ببخش زیرا انها مانند کفش های کودکی ات نه تنها برایت کوچک هستند بلکه تو را از برداشتن قدم های بزرگ باز می دارند.

ماجرای ازدواج جواد عزتی با همسرش

جواد عزتی درباره ماجرای ازدواج با همسرش گفته است: یادمه یه سالی مه لقا دانشجویی کارگردانی تئاتر بود و لیسانس می خوند، به من گفت آقای عزتی می تونم باهاتون کار کنم، گفتم که سال دیگه به شما وقت میدم و تابستون سال دیگه من وقت دارم که برای شما کار کنم، نمی دونم چرا این رو گفتم آخه من اهل کلاس گذاشتن نیستم و یادمه درگیر یه کاری بودم که این رو گفتم.

ایشون کارگردان بودند و من بازیگر. گفت باشه و رفت و تابستون سال دیگه دیدمشون و بهم گفت اون کاری که قول داده بودید الان وقتشه و من رفتم اون کار رو که کار فوق‌العاده ای بود، بازی کردم.

بعد از یه مدتی من به ایشون پیشنهاد ازدواج دادم و یه مدت طول کشید تا جواب مثبت گرفتم. یادمه آقای مدیری می خواستید جشن نامزدی ما رو در باغ مظفر بگیرید که نامزدی عقب افتاد و کار تموم شد.

مه لقا باقری همسر جواد عزتی کیست؟

مه لقا باقری همسر جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۵ خراد ۱۳۶۰ در تهران است که به‌صورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه، روسیه و اسپانیا حضور داشته است. مه لقا باقری متاهل است و از سال ۱۳۸۵ د با جواد عزتی بازیگر محبوب کشورمان ازدواج کرده است و ۶ ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر است. مه لقا باقری و جواد عزتی در حال حاضر فرزندی ندارند.

مه لقا باقری متولد 25 خرداد ماه 1360 در تهران و از بازیگران سینما،تئاتر و تلویزیون است. او فوق لیسانس رشته کارگردانی و تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است. این خانم بازیگر با هنرپیشه محبوب و با استعداد کشورمان، جواد عزتی ازدواج کرده و متاهل است. این زوج هنرمند و دوست داشتنی تاکنون در فیلم های مختلفی ازجمله سریال باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم ۲ و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه همبازی بوده اند. خانم باقری در مورد بازی کردن در کنار همسرش می گوید : بازی در کنار همسرم یکی از علاقه های همیشگی ام بود در کارهایی که خودم کارگردانی می کنم نیز تمایل دارم همیشه این فرصت بازی برای جفتمان را ایجاد کنم. جالب است که بدانید این زوج جوان و هنرمند همانطور که در بازی در کنار یکدیگر می درخشند در لباس پوشیدن و ست کردن لباس هایشان با هم، هم اینگونه عمل می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها