کد خبر: 690352
تاریخ انتشار :

امین حیایی | امین حیایی همسر | امین حیایی بیوگرافی

امین حیایی زن سوم گرفت !

امین حیایی عکس جدید از خودش منتشر کد که خبر از ازدواجش میدهد سایت دیجی سرگرمی این خبر را تایید نمیکند.

امین حیایی زن سوم گرفت !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی: امین حیایی زادهٔ ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ بازیگر اهل ایران است. امین حیایی در سال در 22 سالگی با مونا بانکی پور ازدواج کرد. امین حیایی بازیگر بامزه کشور است. امین حیایی فقط یک پسر دارد. عکس جدید از امین حیایی را میبینیم.

عکس زن سوم امین حیایی

تصویری از امین حیایی در کنار دختری زیبا و کره ای را مشاهده می کنید.که همین برای یک خبرسازی جعلی در فضای مجازی و اینستاگرام کافی بود.

امین حیایی عکسی را در کنار خانم کره ای منتشر کرد که خبر از ازدواج مجددش می دهد اما در واقع این خبر شایعه است واین خانم جز طرفداران امین حیایی است.

امین حیایی بازیگر همه فن حریف سینمای ایران است. حیایی را کمتر کسی است که دوست نداشته باشد. او در کاراکتر های مختلف بهترین ایفای نقش را داشته است و حالا هم پسرش دارا حیایی به دنیای بازیگری آمده و همانند پدرش بازیگری درجه یک است. دارا حیایی در سریال پربیننده «ازسرنوشت» نقش هاشم را بازی کرد.

 امین حیایی هیچ گاه خود را وارد حواشی نکرده است و با استعداد و تلاش خودش به چنین جایگاهی رسید. او در حال حاظر از محبوب ترین هنرمندان در بین آقایان است. بازیگران به دلیل شهرتی که دارند در هر مکان عمومی نمی توانند به راحتی حضور داشته باشند. آن ها گاهی حتی برای یک تفریح ساده هم ممکن است حسرت بخورند. حالا امین حیایی در مصاحبه ای این موضوع را بیان کرد و گفت آرزوی زندگی مردم عادی را دارد و کمی از مشکلات شهرت صحبت هایی داشت.

صحبت های امین حیایی عزیز تا حدودی درست بود اما برای یکسری از کاربران قابل درک نبود زیرا آن ها اعتراض هایی داشتند که  هنرمندان به دلیل شهرت کمی مشکلات دارند اما به جایش از لحاظ مالی و رفاهی تامین هستند در صورتی که مردم شهرت ندارند درست اما پول هم ندارند!

 بیوگرافی امین حیایی:

امین حیایی در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در  قیطریه تهران به دنیا آمد.در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.

ورور امین حیایی به بازیگری

امین حیایی در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند و در نخستین نقش‌آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. او در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پردهٔ سینماهای تهران رفت و از این حیث رکورددار بود.

امین حیایی با نیلوفر خوش خلق که بازیگر است ازدواج کرد. نیلوفر خوش خلق متولد 1351 است. او در فیلم هایی همچون قلاده طلا ، دایره زنگی ، مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با همسرش امین حیایی همبازی بود.

دارا فرزند امین حیایی

حاصل ازدواج امین حیایی و همسر سابق وی (مونا بانکی پور) پسری به نام دارا حیایی است که در این اواخر وارد عرصه بازیگری شده است.

امین حیایی

امین حیایی در برنامه عصر جدید

امین حیایی در کنار آریا عظیمی نژاد، رویا نونهالی و سید بشیر حسینی در برنامه استعدادیابی احسان علیخانی به‌عنوان داور حاضر شد.در فصل اول این برنامه، حیایی تنها داوری بود که تقریباً به همه رأی سفید می‌داد و با شوخی و دلجویی ناکامان را بدرقه می‌کرد، اقدامی که به قول خود حیایی باعث شد خیلی‌ها به او لقب خرس مهربان برنامه «عصر جدید» را بدهند.اما با شروع فصل دوم، حیایی رویه‌اش را به‌کلی عوض کرد.

یه تایمی بود که میگفتن بازیگری باید تو خون ادم باشه و استعدادش جوریه که باید ذاتی باشه تا یه نفر بتونه بازیگر بشه ولی خب این روزا این موضوع انگار که دیگه اونجور که باید به چشم نمیاد چرا که خیلی چیزا تو دنیای امروزی با تلاش و پشتکار به دست میاد مثلا شما نمیتونید قبل از این که به یادگیری  یه ساز بپردازید بگید که استعدادی توش دارید یا ندارید و استعدادتون قابل رشد هست یا نه مثلا صاحب کمپانی دیزنی یه روزی از کارش اخراج شد به خاطر این که مدیرش گفته بود که اصلا قوه ی تخیل و خیال پردازی نداره و الان ایشون غوله خیال پردازیه تو دنیا در حالی که خیلی ها یه جور دیگه قضاوتش کرده بودن ولی خودش به خودش ایمان داشت و هرچند این ایمان هم نباید در حدی باشه که خوشیفتگی به بار بیاره یعنی اگر دیگران بهتون گفتن که تو یه زمینه ای استعداد ندارین اوکی مشکلی نیست حرف اون ها یه طرف ولی با خودتون چند چند هستین یعنی صداقت لازم رو با خودتون دارید که استعدادش رو دارین یا نه، اگر در این زمینه به خودتون دروغ بگین بد باخت میدین چه حتی اگر استعداد نداشته باشین و بگین دارین و الکی ممارست کنید چه استعداد داشته باشید و به خاطره ترستون بگید ندارید!

حرف استعداد شد برسیم به بازیگر جوون و با استعدادی که رفته رفته قراره بیشتر و بیشتر بدرخشه و به چشم بیاد یعنی دارا حیایی که احتمالا بدونید پسر امین حیایی، بازیگر اسطورمون هست که خیلی به خاطره فیس جذاب و اروپاییش مورد توجه هست و نکته ی جالبی که در موردش وجود داره این هست که آقا دارا هیچ شباهتی به پدر و مادر نداره البته که مادرش یعنی مونا بانکی یه بار تو یه مصاحبه گفت که دارا شبیه پدر بزرگش هست، احتمالا در جریان هم باشید که دارا حیایی فرزند مشترک امین حیایی و همسر سابقش هست و از همسر فعلیش یعنی نیلوفر خوش خلق فرزندی نداره این بازیگر، قبلا گفته میشد که امین حیایی یه پسر داره ولی خب تا به حال از این آقا پسر رونمایی نشده بود چون ایشون خارج از کشور زندگی میکرد و بعد از این که برگشت یه فیلم مشترک با پدرش بازی کرد و بعد از اون حسابی مورد توجه کاربرا قرار گرفت و حالا هم به تازگی یه عکس از ایشون منتشر شده که حسابی مورد توجه قرار گرفته که در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم، پس با ما همراه باشید.

بعضی ها دیدگاه خیلی بدی به بازیگری و دنیای سینما دارن و معتقد هستن که خیلی از مرزها رعایت نمیشه تو این محیط و حتی خیلی از خود بازیگرها تا به حال تو مصاحبه های مختلف از فساد تو این حرفه نالیدن و این اواخر بود که یه چالش به اسم me too بین سلبریتی ها راه افتاده بود که طی اون خیلی از بازیگرهای خانوم و دیگر افراد فعال تو حوزه ی هنر نسبت به تعرض و خط زدن حریم شخصیشون توسط یه عده از همکارهای مردشون دست به افشاگری زده بودن که در این بین یه سری از آقایون زیر بار نرفتن و به عنوان تهمت و اعاده ی حیثیت از این خانوم ها شکایت کردن و بعضی از خانوم های بازیگر هم در مقابل همکارای زنشون در اومدن مثل نگین معتضدی که تو یکی از مصاحبه هاش باعث وقوع اکثر این تعرض ها رو خود خانوم ها دونست!

بگذریم تو دنیایی که خیلی از افراد از موقعیتشون سوء استفاده میکنن و به کسان دیگه آسیب میزنن باید مثله دارا حیایی جنتلمن بود چرا که به تازگی یه عکسی از این بازیگر منتشر شده که کنار یکی از طرفدارهای خانومش در حال عکس انداختن هست و با وجود این که کاملا از اون خانوم فاصله داره دستش رو برده پشت بدنش که یه موقع اتفاقی هم با اون خانوم برخورد نکنه و حس بدی بهش منتقل نکنه.

این روزا بازیگرها از پردرآمدترین قشر جامعه محسوب میشن و میشه گفت که اکثرشون زندگی های روالی دارن و حسابی در حال پول پارو کردن هستن و حتی خیلی ها در این بین شغل های دیگه هم دارن که به واسطه ی شهرتشون کارشون تو اون زمینه ها هم گرفته و حسابی پو درمیارن مثلا بگیم از اکثر خانومها که سالن زیبایی زدن مثل ساره بیات و از اکثر آقایون که رستوران باز کردن مثل محمدرضا گلزار، بنابراین قطع به یقین حال این دسته از بازیگرا خیلی خوبه حالا دارا خان هم در این بین تو یه خونواده ی بازیگر به دنیا اومده و حتی ساکن خارج از کشور هم بوده و این روزا هم خودشم که داره به یه استار تبدیل میشه و اینجوریه که انگار از اول پولدار به دنیا اومده و تا آخر هم پولدار میمونه و این رو میشه از خونه مجردی این بازیگر و ورزش های گرونی که به همراه پدرش میره حدس زد.

تو عرصه ی بازیگری هرچقدر که خوشگل تر و جذاب تری باشی همونقدر کارت بیشتر میگیره و کافیه که فقط یه خرده هم این وسطا استعداد داشته باشی که دیگه قراره عرصه بترکه و حسابی همه چی به کام باشه و این موضوع بیشتر و بیشتر به خاطره طرفدارها و فن هایی هست که فرد پیدا میکنه حالا داراحیایی هم به واسطه ی چشم های رنگیش که خب تو ایران خیلی کمه فن های دو آتیشه داره که ادیت هایی مثل کلیپ زیر رو براش میزنن.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها