کد خبر: 690911
تاریخ انتشار :

نرگس محمدی از بازیگری خداحافظی کرد | اولین ویدئو کلیپ نرگس محمدی و همسرش در اینستاگرام غوغا کرد

نرگس محمدی از بازیگری خداحافظی کرد | اولین ویدئو کلیپ نرگس محمدی و همسرش در اینستاگرام غوغا کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری جایگاه 8: نرگس محمدی قبل از شروع به بازیگری پرستار بوده است.نرگس محمدی مدتی پیش با بازی در نقش پروین اعتصامی بر سر زبان ها افتاد و بسیار درخشید. نرگس محمدی همسر علی اوجی از تهیه کنندگان بزرگ تلویزیون است. نرگس محمدی با سریال ستایش به شهرت رسید و بعد از آن به چهره محبوب تلویزیونی معروف شد.نرگس محمدی اخیرا با کاهش وزنی که داشته است بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

زندگینامه نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1362 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته پرستاری می باشد، فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگر شروع کرد و با بازی در سریال ستایش به همین نام مشهور شد.خانم محمدی اصالتا اهل سراب آذربایجان شرفی و فرزند بزرگ خانواده می باشد، یک خواهر بنام سارا و یک برادر کوچک تر بنام محسن دارد

فعالیت حرفه ای اش را با تئاتر شروع کرد و در سال 1383 وقتی 19 ساله بود اولین بار با فیلم تنهایی باد جلوی دوربین رفت و با پنجمین تجربه اش با فیلم آناهیتا سال 87 درخشید. در سال 1389 وقتی 25 ساله بود با سریال ستایش وارد قاب تلویزیون شد و شهرت اش با همین مجموعه شروع و حالا اغلب با همین نام شناخته می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها