سایت هواداری باشگاه استقلال

داریوش مهرجویی | خاکسپاری داریوش مهرجویی

تصاویر خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش | فیلم دردناک از وداع هنرمندان با داریوش مهرجویی

تصاویر خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش | فیلم دردناک از وداع هنرمندان با داریوش مهرجویی

در ادامه اولین تصاویر خاکسپاری داریوش مهرجویی را مشاهده می کنید

امروز روز مهم و تلخی است برای اهالی هنر و دوستداران این حرفه؛ چراکه داریوش مهرجویی ، یکی از بزرگترین و موثرترین کارگردانان کشورمان را که به طرز فجیعی به قتل رسد به همراه همسرش مرحومه وحیده محمدی فر در این مکان تا ساعاتی دیگر دفن می شوند. اینجا قطعه 88 مخصوص خاکسپاری هنرمندان است و شاید این عکس ها و فیلم ها اولین عکس و فیلم هایی باشد که از خانه ابدی داریوش مهرجویی و همسرش منتشر می شود.

بهشت+زهرا+قطعه+88+قبل+از+مراسم+تششیع+داریوش+مهرجویی+و+همسرش (1)

روح الله سهرابی بیان کرد که برای پاسداشت یاد داریوش مهرجویی، ویدیویی کوتاه از آثار و زندگی وی در ابتدای فیلم‌های روی پرده برای مخاطبان سینما نمایش داده خواهد شد.

روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی گفت: در روز تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم مهرجویی و همسر ایشان و به احترام این سینماگر بزرگ، ویدئویی کوتاه از منتخب آثار و زندگی وی در ابتدای تمام فیلم‌های روی پرده برای مخاطبان سینما نمایش داده خواهد شد.

وی در ادامه ضمن ابراز همدردی با همه علاقه‌مندان و دوست داران این سینماگر نامدار عنوان کرد: ضمناً برای ادای احترام به این هنرمند فقید و باتوجه به درخواست علاقه‌مندان ایشان و تمایل سینماگران برای احترام به جایگاه این پیشکسوت سینما، مدیران سینماها و تهیه کنندگانی که آثارشان در حال اکران است اجازه دارند در روز چهارشنبه ۲۶ مهر سانس‌های مربوط به آثار روی پرده را تعطیل و یا تعداد آنها را کاهش دهند.

 داریوش مهرجویی  و همسرش وحیده محمدی‌فر ۲۲ مهرماه در منزل شخصی خود به قتل رسیدند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها