سایت هواداری باشگاه استقلال

جواد عزتی | جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی عزادار شد | سوگواری جگرسوز جواد عزتی در خاکسپاری

جواد عزتی عزادار شد | سوگواری جگرسوز جواد عزتی در خاکسپاری

در ادامه ویدئویی دردناک از جواد عزتی را مشاهده می کنید

جواد عزتی بازیگر نقش اول سریال زخم کاری 1 بود که با بازی عجیبش در نقش مالک همه را شگفت زده کرده بود .جواد عزتی قبل از این همیشه نقش های کمدی را اجرا میکرد و محبوبیت زیادی بین مردم دارد. چندی قبل خبر جدایی جواد عزتی از همسرش مه لقا باقری در فضای مجازی منتشر شد که این دو بازیگر این خبر را تایید یا تکذیب نکردند. جواد عزتی در سریال زخم کاری 2 هم حضور دارد اما فعلا از نقش جدیدش رونمایی نشده است .در ادامه بیشتر با جواد عزتی و زندگی هنری و خصوصی اش آشنا شوید.

رخ‌نمایی 5 خواهرزن باکلاس افغان نوید محمدزاده تو کافه | خان داداش فرشته خانم چه سیس عقابی گرفته!

زندگینامه جواد عزتی

جواد عزتی با نام کامل محمدجواد، در ۲۰ دی‌ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد. ازآنجایی‌که او چندان اهل مصاحبه و صحبت کردن از خودش نیست، اطلاعات زیادی از دوران کودکی و نوجوانی‌اش در دست نمی‌باشد. او دو برادر بزرگ‌تر دارد که به‌واسطه آن‌ها با سینما آشنا شد.جواد عزتی از همان اولین آثار تلویزیونی تبدیل به یک کمدین محبوب شد. اوج کار او در سریال‌های کمدی در «قهوه تلخ» بود که نقش بابا اتی را بازی کرد. این نقش‌آفرینی هم بسیار ماندگار شد و هم جواد عزتی را تبدیل به یک ستاره محبوب کرد. اما همه او را به‌عنوان یک بازیگر کمیک می‌شناختند و جریان رسمی سینما او را جدی نگرفته بود تا اینکه با حضور در فیلم‌های محمدحسین مهدویان یعنی «ماجرای نیمروز»، «لاتاری» و «ماجرای نیمروز: رد خون» روی دیگر هنر خود را نشان داد. هرچند پیش‌ازاین هم در فیلم‌های جدی حضور یافته بود.

جواد عزتیبسیاری از سینما دوستان از اینکه عزتی در نقش‌آفرینی‌های جدی هم چنین خوب ظاهر شده، متعجب شدند. کسی فکرش را نمی‌کرد که روزی او تبدیل به یکی از استعدادهای بازیگری شود که هم در نقش‌های جدی و هم کمدی توانایی اجرایی بالایی داشته باشد. اما پخش «زخم کاری» تیر خلاص را زد تا همه درباره بازی خوب او در نقشی سخت صحبت کنند.

او نه‌تنها یکی از بااستعدادترین بازیگران ایرانی که یکی از پرفروش‌ترین بازیگران مرد سینمای ایران هم هست که در سال ۹۷ با حضور در فیلم‌های «هزارپا»، «لاتاری»، «تنگه ابو قریب»، «پارادایس» و «خرگیوش» با مجموع 64,906,580,001 تومان فروش، توانست عنوان «پرفروش‌ترین بازیگر مرد سال ۹۷» را از آن خود کند.

بازیگری که معتقد است امکان ندارد بازیگری به سیمرغ فکر نکند، تا کنون سیمرغی دریافت نکرده، هرچند حداقل در سه دوره جز شانس‌های اصلی دریافت سیمرغ بود و با بی‌مهری و کم‌لطفی هیئت داوران روبه‌رو شد. خصوصاً برای فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون»، در دوره‌ای که سعید راد در هیئت داوران حضور داشت، او را برای نقش مکمل نامزد دریافت جایزه کردند. درحالی‌که شخصیت عزتی قهرمان و نقش اصلی فیلم بود و خیلی‌ها معتقد بودند این کار یک دهن‌کجی به این بازیگر کمدین بوده است. اتفاقی که در شب اعلام نامزدها همه عوامل «رد خون» و خود عزتی را بسیار پریشان و عصبانی کرد.

جواد عزتی سریال زخم کاریعلت جدایی جواد عزتی از همسرش

مه لقا باقری،  همسر جواد عزتی متولد 25 خرداد 1360 در تهران است. او در رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تحصیل کرده و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس دارد. خانم باقری بیش از 12 سال است که به طور حرفه ای در زمینه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در چندین جشنوار داخلی و خارجی از جمله فرانسه، اسپانیا و روسیه هم شرکت داشته است.

مه‌ لقا باقری به جز تئاتر تجربه بازیگری سینما و تلویزیون را نیز دارد. از جمله‌ فیلم‌ های سینمایی او می‌توان آینه بغل و شنای پروانه را اسم برد. از کارهای تلویزیونی او هم می‌توان به باغ مظفر و دردسرهای عظیم اشاره کرد.

ماجرای ازدواج جواد عزتی

ماجرای ازدواج مه‌لقا باقری و جواد عزتی هم به بازی جواد عزتی در تئاتری برمی‌گردد که مه‌لقا باقری کارگردانی آن را به عهده داشت و این زمینه آشنایی بیشتر را فراهم کرد. آنها در سال 1385 با هم پیمان زناشویی بستند. 

علاقه مندی های جواد عزتی

جواد عزتی علاقه زیادی به کار خود دارد و اهل فوتبال و بیش از حد بودن در فضای مجازی نیست. عاشق مسافرکشی و صحبت با تمامی اقشار جامعه است تا جایی که برای ثبت نام ماشین به تاکسیرانی رفته است.

سوپراستار سینمای امروز کشورمان به نجاری نیز علاقه داشته و در مصاحبه ای با مهران مدیری در برنامه دورهمی، یکی از تفریحات خود را کار با چوب اعلام کرد.

جواد عزتیجواد عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد. او به غذا اهمیت می دهد و سابقه طبخ غذا با حجم بالا را دارد.این بازیگر مشهور چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند و مدیریت یکی از شعبات رستورانی را برعهده دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها