کد خبر: 692570
تاریخ انتشار :

پاسخ سخنگوی جبهه پایداری به ادعای حسین مرعشی

سخنگوی جبهه پایداری به ادعای مرعشی درباره دسترسی این جبهه به منابع کثیر واکنش نشان داد.

پاسخ سخنگوی جبهه پایداری به ادعای حسین مرعشی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: آقای مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران اخیرا در اظهاراتی بی پایه و اساس مدعی دسترسی جبهه پایداری به منابع کثیر و پول‌های کثیف شد. ایشان طبق معمول تلاش می‌کند با فریاد‌های بلند آی دزد و آی دزد، اذهان عمومی را از دزدان و چپاولگران حقیقی بیت المال و صاحبان ثروت‌های قارونی و پول‌های کثیف دور کنند. چرا که همیشه خطاکاران، عمل به راهبرد "بهترین دفاع حمله است" را، مناسب‌ترین راه فرار از پاسخگویی و شفافیت و پیروزی در جنگ شناختی می‌دانند!

سخنگوی جبهه پایداری افزود: در ابتدا باید از ایشان پرسید ثروت و منابع کثیر در دست چه کسی بوده و هست، جبهه پایداری یا کارگزاران و جریان اصلاحات؟! ثروت‌های قارونی بادآورده در دست کیست؟ جز دراختیار زالو‌های عظیم الجثه مورد حمایت جریان‌های قدرت طلب و به دور از ارزش‌های اسلامی و انقلابی. پول کثیف را در کجا باید جستجو کرد؟ پول‌های کثیف را جز در هزینه‌های سرسام آور انتخاباتی و امپرطوری رسانه‌ای و شبکه مخوف بوق‌های تبلیغاتی پرشمارشان و یا در سبک زندگی اشرافی خود و خاندان و فرزندان شاهزاده گون شان می‌توان یافت؟

وی گفت: واضح است که پول‌های کثیف را باید در اخذ دلار‌های ۴۲۰۰ تومانی توسط همفکران غربگرا و طرفداران کارگزارانی ایشان جستجو کرد. پول‌های کثیف را باید در سهام شرکت‌ها و هلدینگ‌های وابسته به عناصر کارگزارانی و اصلاح طلبی یافت. پول‌های کثیف را باید در وام‌های نجومی اخذ شده و ابر بدهکاران بانکی متصل به جریان غربگرا یافت. آری پول‌های کثیف را باید در کارخانجات خودرو سازی و ... وابسته به جریان طرفدار فتنه یافت که از طریق وام‌های بی حساب و کتاب بانکی ایجاد شده است. متاسفانه ادامه روایت این قصه پر غصه، مثنوی هفتاد من می‌شود.

متقی‌فر افزود: آیا ما مدعی داشتن قدرتی امپراطور گونه و شبکه‌ای پنهان و چند لایه هستیم یا ایشان که صراحتا می‌گویند که "من به اندازه چند نماینده مجلس قدرت دارم و ممکن است روزی ده نماینده مجلس برای کارشان به من مراجعه کنند". آیا ما عرصه خدمت را با زد و بند‌های پنهان با صاحبان قدرت و ثروت، با هدف برد در میدان بازی‌های ناروای سیاسی اشتباه گرفته ایم یا او که در خصوص انتصاب رئیس معزول و فاقد صلاحیت اتاق بازرگانی ایران چنین روایت می‌کند که اگر ایشان هم کنار برود فرد دیگری مثل او می‌آید چرا که " اکثریت قاطع اتاق بازرگانی را دوستان ما بردند".

وی ادامه داد: اگر به سابقه حزب اشرافی ایشان یعنی حزب کارگزاران رجوع شود کاملا مشخص خواهد شد منشاء این قدرت مداری از کجا نشات می‌گیرد. در زمان تشکیل این حزب کاملا دولتی و مبتنی بر منویات رئیس جمهور وقت یعنی شخص آقای هاشمی رفسنجانی، اکثریت وزرا و مدیران ارشد دولت از بین موسسین و اعضای اصلی این حزب بودند، ولی در حال حاضر و بر اساس تهمت‌های بی اساس ایشان چند نفراز اعضای رسمی جبهه در این دولت به خصوص هیات دولت فعلی حضور دارند؟!

سخنگوی جبهه پایداری افزود: همه این صحن سازی‌ها در حالی است که وی و هم فکرانشان دائما فریاد می‌زنند که ما را کاملا از چرخه قدرت حذف کرده اند و هیچ حضوری در مصادر امور نداریم! یا للعجب! اگر در قدرت و به ویژه حوزه اقتصادی حضور ندارند چرا مدعی قدرقدرتی و تاثیرگذاری در بخش‌های مختلف و مهم حاکمیتی و اقتصادی هستند؟! و اگر چنین قدرتی دارند که حتما دارند چرا همواره به جای پاسخگویی به مردم و حاکمیت از آنان طلبکارند و مظلوم نمایی می‌کنند؟! 

متقی‌فر بیان کرد: در واقع اگر ایشان به جای اشتغال دائمی به تهمت پراکنی ناروا به سایرین، کمی به خود زحمت بدهند و چشمان حقیقت بین را به روی خود و نزدیکان و حتی افرادی که دور یک میز می‌نشینند باز کنند. با کمی دقت، حتما به حقایق دردآوری پی خواهند برد که شاید موجب تغییرات اساسی در شناخت ایشان از خود و اطرافیان و روابط سیاسی شان گردد!

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: خواهند دید که خودشان چه جایگاهی در این موضوع و تفکر انحرافی دارند و یا چه تعداد از محکومین در دادگاه‌های صالحه و مفسدین و مجرمین اقتصادی جزو حزب اشرافی کارگزاران و سایر همفکرانشان بوده و هستند؟ برای شروع حتما به این اسامی خواهند رسید: آقای کرباسچی عضو ارشد کارگزاران، مهدی هاشمی فرزند پدر معنوی و حزبی کارگزاران، حسین فریدون برادر رئیس جمهور و مهدی جهانگیری برادر معاون اول دولت مورد حمایت حزب ایشان و طیف اصلاح طلبان. این نمونه‌ای کوچک از فهرست بلند بالای چپاولگران بیت المال از نزدیکان و جریان فکری ایشان است. البته اگر لازم بدانند انتشار فهرست کامل‌تر اسامی به همراه مستندات در رسانه‌ها امکان پذیر است. 

متقی‌فر  اضافه کرد: روشن است از ایشان و جریان سیاسی که با صدای بلند فریاد می‌زند "گفتمان اصلاحات دقیقا در مقابل چیزی است که این روز‌ها خیلی تبلیغ می‌کنند یعنی کار‌های انقلابی، مجلس انقلابی و دولت انقلابی" و به صراحت بیان می‌دارد "اصلاح طلبی در مقابل انقلابی گریست" توقع دیگری داشتن خطاست. مگر جز اینست که با توجه به این اظهارات صریح، خود را مفتخر به خارج شدن کامل از گفتمان امام راحل و رهبری معظم که در امتداد امام راحل حرکت می‌نمایند، می‌دانند! خروجی این تفکر، حضور فعال و عملیاتی در فتنه ۸۸ بود و نتیجه این جنایات غیر قابل انکار در حق نظام، رهبری و مردم شریف ایران، محکوم به زندان شدن تعداد قابل توجهی از حزب کارگزاران و جبه اصلاحات در دادگاه‌های صالحه بود.

متقی‌فر اظهار کرد: حرف‌های امروز ایشان نیز قابل اعتماد برای مردم نیست. زیرا کسی که دارای اشتباهات فاحش فکری در گذشته کاری خود بوده و علنا اقرار می‌کند که "در زمان امام، من مانند حزب اللهی‌ها فکر می‌کردم"، ولی این فکر اشتباه بود و ما " فکر می‌کردیم هر کس خط امام نیست، اشتباه می‌کند و رهبر جامعه فراتر از خطوط سیاسی است و نمی‌تواند مقید به یک خط خاص باشد" چگونه امروز می‌تواند اعتماد مردم را جلب نماید!

وی بیان کرد: در حقیقت ریشه همه مشکلات فکری و مبنایی او و همفکرانشان و تهمت پراکنی به جریان‌های انقلابی را نیز به روشنی در این جملات بیان کرده اند که " خط رهبری باید برآیند خطوط فکری و سیاسی کشور باشد. در جایی که خط امام را محدود به نحله فکری خاص کردیم حتما اشتباه کردیم". چرا که در نگاه ایشان، اندیشه امام کارآیی لازم در مدیریت کلان کشور را ندارد. بلکه تجمیع آرا و نظرات احزاب و گروه‌ها با گرایش‌های حتی غیر دینی و غیر انقلابی، کارآمد است. این تفکر التقاطی به معنای تقابل صد در صدی فکری و عملی با اندیشه اسلامی و انقلابی امام و رهبری است. بیایید یکبار برای همیشه بگویید امام برای ما رهبر و مقتدا نبوده و نیست، بلکه ابزاری برای دستیابی به قدرت و ثروت بوده و هست.

متقی‌فر گفت: در پایان شایان ذکر است که اگر کمترین نمونه مستندی در خصوص چنین پول‌های کثیفی، در ارتباط با جبهه پایداری، سراغ داشتید قطعا نه یکبار بلکه صد‌ها و هزاران بار در بوق و کرنا می‌کردید و اسناد آن را افشا می‌کردید و طبق معمول به کلی گویی، اتهام زنی و دروغ پردازی ادامه نمی‌دادید؟! 

وی تاکید کرد: امیدواریم بر روش سخن خود با مردم تامل نمایید و آن را از رویکردی اغواگرایانه و خلاف واقع گویانه به کلام صادقانه تغییر دهید و از بکارگیری ادبیات آزار دهنده برای مردم پرهیز نمایید. در این صورت حتما به ریشه حذف خود از عرصه انتخابات توسط مردم پی خواهید برد. چرا که مردم از کسانی که از اعتمادشان سوء استفاده نمایند فاصله گرفته و منزجر می‌گردند. 

سخنگوی جبهه پایداری گفت: خدا را شکر می‌کنیم که از گذشته تا حال از سوی بداندیشان، همیشه مفتخر به اتهام انقلابی بودن، بوده و هستیم و همچنان خواسته ما حرکت صحیح در مسیر امام و رهبری است. خدا را سپاس می‌گوییم که از اعضای جبهه پایداری، کسی به مفاسد اقتصادی محکوم نشده است و کسی از رهبران، حامیان و محکومین فتنه‌های مختلف مانند سال ۸۸ از بین ما نیست. مفتخریم که از اعضای قبلی و فعلی جبهه پایداری کسی از فراریان خارج نشین اعم از وزیر و وکیل و یا حامیان فرقه‌های انحرافی، چون بهائیت و یا مخالفین با امام و رهبری وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها