کد خبر: 692687
تاریخ انتشار :

اسرائیل این زن معروف را بازداشت کرد!/ در کرانه باختری چه خبر است؟

رسانه‌های فلسطینی روز دوشنبه گزارش دادند که نیروهای اسرائیل عهد تمیمی، فعال و اسیر فلسطینی را از خانه‌اش در شهر نبی صالح در شمال غربی رام الله در مرکز کرانه باختری بازداشت کردند.

اسرائیل این زن معروف را بازداشت کرد!/ در کرانه باختری چه خبر است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از ایسنا، خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) تاکید کرد که نیروهای اشغالگر به روستای نبی صالح و به خانه خانواده تمیمی یورش بردند، آن را تفتیش و عهد را در خانه‌اش دستگیر کردند.

واکنش حماس به ادعای اسرائیل درباره آزادی زن نظامی اسیر

التمیمی اسیر آزاد شده از زندان‌های اشغالگران است که خبر دستگیری وی مورد توجه رسانه‌های عربی و بین‌المللی قرار گرفت و چندین مجله پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی، وی را در فهرست افراد تاثیرگذار جهان قرار دادند. این کلیپ او را نشان می‌دهد که سعی دارد با سربازان اشغالگر که قصد نفوذ به خانه‌اش را دارند، مقابله کند.

در ۲۱ مارس ۲۰۱۷، یک دادگاه صهیونیستی عهد تمیمی را به اتهام سیلی زدن به یک سرباز اشغالگر، ممانعت از کار و حمله به او به هشت ماه زندان، هشت ماه حبس تعلیقی و جریمه نقدی در حدود (۱۵۰۰ دلار) محکوم کرد. در حالی که همین دادگاه در همان تاریخ مادرش نریمان تمیمی را محکوم کرد و او یک روز پس از دستگیری دخترش در پاسگاه نظامی بازداشت و به هشت ماه حبس تعزیری و پنج ماه حبس تعلیقی و جریمه تقریباً (۲۰۰۰ دلار) محکوم شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها