کد خبر: 693705
تاریخ انتشار :

نمایش ۱۰ میلیونی اقتدار در ۵۴۰ نقطه ایران برگزار می‌شود

ایرنا/ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همزمان با هفته بسیج نمایش ۱۰ میلیونی اقتدار در ۵۴۰ نقطه کشور برگزار می‌شود و اقتدار بسیجیان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نمایش ۱۰ میلیونی اقتدار در ۵۴۰ نقطه ایران برگزار می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امسال در شرایطی برنامه‌های این هفته برگزار می شود که در گوشه‌ای از دنیا مردم مظلومی در حال احقاق حق خود و آزاد کردن سرزمین‌های خود هستند.

وی تصریح کرد: مردم فلسطین و غزه در عملیات طوفان الاقصی توانستند پیروزی‌های بزرگی را کسب و یک شکست غیرقابل ترمیم را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کنند اما آمریکایی‌ها با تمام ظرفیت و توان در کنار رژیم اشغالگر آمدند و آتش های گسترده ای را روی کودکان، زنان و مردانی که هیچ دفاعی ندارند، ریختند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآورشد: این آتش‌ها ده‌ها هزار نفر را شهید کرد و همانطوری که همه رسانه‌ها منعکس کردند بیشتر این شهدا کودکان ، زنان و کهنسالان هستند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه این جنایتکاران حتی مجروحان داخل بیمارستان را به شهادت رساندند، بیان داشت: جنایات غزه و این چنین وحشی‌گری در کارنامه رژیم اشغالگر و صهیونیستی فقط مشاهده می‌شود و وجدان‌های جهانی هم اکنون بیدار شده و ملت‌های آزاده دنیا و مسلمان در حمایت از مرد فلسطین به پاخاسته اند.

وی اضافه کرد: هفته بسیج یادآور حماسه آفرینی های ملت شریف ایران اسلامی در دفاع مقدس است، حرکتی که با فرمان امام خمینی (ره) آغاز شد و دفاعی مردمی را ایجاد کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی می تواند با تبعیت از ولایت فقیه اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را در گام دوم رقم بزند و بسیج به عنوان بزرگترین تشکیلات مردمی برنامه های خود را دنبال می کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج با رویکرد جهاد تبیین و امید آفرینی برنامه ریزی شده است، گفت: برنامه های مختلفی طراحی شده که رزمایش ۱۰۰ هزار نفر بسیج اصناف و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، اعزام گردان های جهادی به روستاها و آزادی زندانیان و ۵۴۰ میز خدمت عمران در ۵۴۰ شهرستان از جمله این برنامه ها است.

وی رونمایی از تولیدات فرهنگی و هنری بسیج، خدمت رسانی به عشایر ، گردهمایی هنرمندان استانی و شهرستانی و دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نمایش ۱۰ میلیونی اقتدار در ۵۴۰ نقطه کشور را در این هفته خواهیم داشت و اقتدار بسیج را در معرض دید عموم قرار می دهیم.

سردار سلیمانی افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی ، عمرانی و سازندگی ، رزمایش جهادگران فاطمی و افتتاح ۱۳۰ مرکز مشاوره را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: ۱۰۰۰ قلم کالای اساسی به محرومین اهدا و در کنار آن ۱۰۰ سالن نمایش بسیج تجهیز می شود.

هفته بزرگداشت بسیج از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها