کد خبر: 694262
تاریخ انتشار :

بهروز نعمتی: محصولی و قالیباف ائتلاف می‌کنند

یک نماینده ادوار مجلس گفت: جبهه پایداری خیلی نمی‌تواند گسترده کار کند. با توجه به اتفاقات اخیر، نهایتا مجموعه محصولی و قالیباف باید با هم بشینند و به نظر من همان روند گذشته در مجلس قبل را در این مجلس هم تکرار خواهند کرد.

بهروز نعمتی: محصولی و قالیباف ائتلاف می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اخیرا صادق محصولی درباره خالص سازی گفته بود: «باید در اظهارات نسبت به دولت مراقب باشیم که سیاه‌نمایی انجام نشود. دولت ضعف‌هایی هم دارد. اصلی‌ترینش این است که برخی افراد حاضر در دولت، مثل خود رئیس‌جمهوری در فکر و عمل، تحولگرا نیستند، ولی همچنان در دولت حضور دارند. از دولت انتظار داریم و مطالبه می‌کنیم هرچه سریع‌تر نیرو‌های کارآمد انقلابی را جایگزین چنین افرادی کند و اسیر شانتاژهایی، چون اتهام خالص‌سازی نشود. متاسفانه امروز تکرار واژه خالص‌سازی اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده است.»

بهروز نعمتی، نماینده ادوار مجلس، درباره روند خالص سازی گفت: تجربه ثابت کرده که هر زمان حضور مردم در انتخابات فعال باشد کشور با توانمندی، تجربه و پشتکار بیشتر پیش می‌رود. اگر فکر کنیم فقط یک گروه و جناح کار را پیش ببرند مشکلات زیاد می‌شود.

به گزارش منیبان بخش‌هایی از گفت و گوی نعمتی را در ادامه می‌خوانید:

تجربه ثابت کرده است که هیچکس نمی‌تواند مدعی حل مشکلات کشور به تنهایی باشد چه جبهه پایداری و چه جریانات دیگر نمی‌توانند به تنهایی کشور را اداره کنند. کشور نیازمند پشتوانه قوی به نام رای دارد و این آرا مردم است که می‌تواند، پشتوانه سازی کند و مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور را حل کند.

هرگاه که محدودسازی شکل بگیرد مشکلاتی پیش خواهد آمد. احساس من این است که نه جبهه پایداری، نه اعتدالیون و اصلاح طلبان نمی‌توانند کار را به تنهایی پیش ببرند. با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری برای لزوم مشارکت حداکثری، باید همه مردم حضور داشته باشند و از تندترین جریان‌ها از جبهه پایداری تا جبهه مشارکت، هر دو باید حضور داشته باشند.

در خیلی از مجموعه‌ها خالص سازی رخ داده است و طبق گفته محصولی دنبال این هستند که در نقاط دیگر هم اتفاق بیفتد. این‌ها آنقدر آدم ندارند که همه جا نفر بگذارند و این حرف غیرکارشناسی است، اما دنبال آن هستند.

من فکر می‌کنم که جبهه پایداری همیشه حضور داشته، اما خیلی نمی‌تواند گسترده کار کند. با توجه به اتفاقات اخیر، نهایتا مجموعه محصولی و قالیباف باید با هم بشینند و به نظر من همان روند گذشته در مجلس قبل را در این مجلس هم تکرار خواهند کرد. جبهه پایداری هیچ وقت کنار زده نمی‌شود، چون این‌ها هم قدرت، هم پول و هم پشتوانه دارند. شما نمی‌توانید نقش جبهه پایداری را کنار ببینید.

منبع: منیبان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها