کد خبر: 694799
تاریخ انتشار :

وام فوری 300 میلیونی دولتی بدون سود | شرایط دریافت وام فوری آنلاین

در ادامه شرایط دریافت وام فوری جدیدبصورت آنلاین با سود صفر درصد را دنبال کنید.

وام فوری 300 میلیونی دولتی بدون سود | شرایط دریافت وام فوری آنلاین
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز :دریافت وام فوری یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. متقاضیان وام فوری با مراجعه به سایت بانک ها می توانند از نحوه پرداخن وام فوری و شرایط مربوط به آن مطلع شوند.امروزه کمتر بانکی وام فوری با سود کم به متقاضیان ارائه می دهد و اغلب مشتریان از دریافت وام فوری با سود های 18 درصد و بالاتر از آن شکایت دارند. علاوه بر آن دریافت وام فوری بسیار زمان بر است و شرایط دریافت آن برای متقاضیان مشکل ساز میشود چون اغلب بانک ها برای پرداخت وام فوری به چند ضامن نیاز دارند که این خود معظل بزرگی برای متقاضیان است. در ادامه با جزئیات وام فوری از این بانک ها بیشتر آشنا شوید.

معاون فناوری‌ بانک مرکزی گفت: ۹۸ درصد خدمات بانکی به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

مهران محرمیان در مورد دریافت تسهیلات بر اساس رتبه اعتباری گفت: در حال حاضر همه متقاضیان تسهیلات بانکی چه خرد و چه کلان اعتبارسنجی می‌شوند، اما پوشش اعتبارسنجی برای افراد حدود ۳۰ درصد است و بقیه افراد هنوز رتبه اعتباری ندارند.

وی افزود: در مدل جدید بانک مرکزی اعتبارسنجی افراد به صورت کامل اجرا می‌شود. الان هم همه افراد استعلام اعتبارسنجی می‌شوند، اما بسیاری از افراد امتیاز اعتباری ندارند که این امر باعث بروز مشکلاتی شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها