کد خبر: 696785
تاریخ انتشار :

ناگفته‌هایی از جنایات منافقین از زبان حسین‌ الله‌کرم

یک فعال سیاسی گفت: من از دادگاه سران منافقین تقاضا می‌کنم که کیفرخواست‌ها روشن کننده تخلفات این گروه حتی در موضوع جریان نفوذ باشد.

ناگفته‌هایی از جنایات منافقین از زبان حسین‌ الله‌کرم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین الله‌کرم در گفت وگو با ایسنا درباره اهمیت برگزاری دادگاه سران منافقین، اظهار کرد: این‌ها جنایات بسیار گسترده‌ای در کشور ما انجام دادند که مردم از خیلی از این جنایات بی‌اطلاع هستند. من اطلاعاتی به شما می‌دهم که شاید موجب تعجب شما بشود. مسعود رجوی در تاریخ ششم و چهاردهم اسفند ۵۷ در مراسم سالگرد مصدق در احمدآباد می‌گوید «کاری نکنید که کار پنهانی کنیم و دست به اسلحه ببریم.» این جمله را بیست روز پس از پیروزی انقلاب گفته است. 

وی ادامه داد: وقتی قرار بود رهبران اولیه منافقین در سال ۵۱ اعدام شوند، آنها از ک گ ب و سفارت شوروی خواستند تا مسعود رجوی اعدام نشود و این درخواست به ساواک داده می‌شود و مسعود رجوی اعدام نمی‌شود. منافقین از ابتدای تشکیل وابسته به خارج کشور بودند و این گونه نیست که روزی با عراقی‌ها بودند و امروز با اسرائیل هستند بلکه عمق وابستگی این‌ها بیشتر از این حرف هاست. امیدوارم در این محاکمه این مسائل روشن شود. این‌ها ۷۸ هزار نفر از نیروهای ارتش، سپاه و شهربانی سابق را ترور کردند. اعلام کردند در عملیات پارتیزانی ۲ هزار  و ۳۰۰ نفر از برادران ما را شهید کردند. ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از  برادران ما وقتی اسیر بودند در یک اردوگاه جداگانه توسط آن‌ها نگهداری می‌کردند. سال ۵۳ تصمیم به ترور شهید بهشتی گرفتند؛ زیرا معتقد بودند شهید بهشتی می‌تواند راه امام خمینی را ادامه دهد.

این فعال سیاسی افزود: آن‌ها بعد انقلاب اسلامی کلاهی را نفوذ دادند و بعد گفتند کلاهی اصلا عضو ما نیست. من از  دادگاه تقاضا می‌کنم که کیفرخواست‌ها باید روشن کننده نفوذ این گروه حتی در موضوع اختلاس‌ها هم باشد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها