کد خبر: 696904
تاریخ انتشار :

شرایط فروش اقساطی تیگارد X۳۵ ویژه شب یلدا | با اقساط بلند مدت صاحب این خودروی شاسی بلند شوید+تحویل فوری

شرکت تیگارد موتور فروش اقساطی تیگارد X35 را با موعد تحویل ۹۰ روز کاری آغاز کرد.

شرایط فروش اقساطی تیگارد X۳۵ ویژه شب یلدا | با اقساط بلند مدت صاحب این خودروی شاسی بلند شوید+تحویل فوری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیگارد X35 که محصولی از بایک چین است و توسط تیگارد موتور در ایران مونتاژ می‌شود، قیمت مصوب یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان را دارد. این کراس‌اوور چینی و مونتاژی با موعد تحویل ۹۰ روز کاری و رنگ های سفید، مشکی و نقره ای عرضه می‌شود. در این شرایط فروش ایکس ۳۵ با پیش پرداخت ۶۵۰ میلیون تومان ثبت نام می‌شود. اقساط این کراس اوور یک تا سه سال در نظر گرفته شده است. در فروش اقساطی یک‌ساله تیگارد X35 کارمزد صفر درصد تعیین شده است. همچنین از نیمه دوم اسفند ماه، خودروها با مدل ۱۴۰۳ به دست مشتریان می‌رسند.

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35

تیگارد X35 همان بایک بیجینگ X35 است که در بازار ایران با تغییر نشان تجاری مونتاژ می‌شود. این خودرو یک کراس‌اوور جمع و جور به حساب می‌آید و به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است. X35 قدرت ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر در اختیار دارد. جعبه دنده اتوماتیک CVT توان پیشرانه را به چرخ‌های جلوی این خودروی سانیار موتور می‌رساند.

در این خودرو امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی، تهویه الکتریکی دستی، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، فناوری LED چراغ‌ها، تریم داخلی چرم و پارچه، دو کیسه هوا و… مجهز است.

منبع : آخرین خودرو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها