کد خبر: 698700
تاریخ انتشار :

پشت پرده ترور شهید رضی از زبان امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اقدامی که اسراییل روی سید رضی انجام داد، از عصبانیتی بود که در شکست‌های سیاسی، نظامی و امنیتی متوجه آنها شده است.

پشت پرده ترور شهید رضی از زبان امیرعبداللهیان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در جمع خبرنگاران، گفت: شهید سیدرضی موسوی حقیقتاً یکی از بهترین‌ها بود. من در همه سفرهایم به سوریه در سال‌های متمادی با این شهید ارتباط داشتم و می‌دیدم که صادقانه، صمیمانه و مخلصانه برای تأمین حداکثری امنیت ملی و امنیت منطقه در مبارزه با تروریسم تلاش می‌کرد.

وی افزود: تردید نکنید که مسیر و راه این شهید ادامه پیدا خواهد کرد. رژیم غاصب این شهید را ترور کرد، اما چیزی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برای تأمین حداکثری امنیت در منطقه و ایران نخواهد کاست، بلکه ما را در این مسیر مصمم‌تر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: البته رژیم صهیونیستی در بیش از هشتاد روز گذشته دو شکست را متحمل شده است؛ شکست اول روز هفتم اکتبر بود که در آن روز اسرائیل در بعد سیاسی و امنیتی به تمام معنا فرو ریخت و در هشتاد روز گذشته نیز با مقاومت غزه در ابعاد نظامی فرو ریخت.

وی گفت: اقدامی که اسرائیل روی سید رضی انجام داد از عصبانیتی بود که در شکست‌های سیاسی، نظامی و امنیتی متوجه آنها شده بود و این موضوع در دنیا ثبت شده است و همه استراتژیست‌های نظامی هم بر آن تاکید دارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها