کد خبر: 699440
تاریخ انتشار :

یک شهید و ۷ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به شمال رام‌الله

آسید طارق انیس الریماوی (۱۷ ساله) دانش آموز دبیرستانی بر اثر اصابت گلوله به سینه شهید شد، این در حالی است که منابع بیمارستان سلفیت انتقال هفت مجروح بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر در بیت ریما را تایید کردند.

یک شهید و ۷ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به شمال رام‌الله
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، بامداد امروز جمعه در کمین نظامیان رژیم صهیونیستی برای مردان جوان در روستای بیت ریما واقع در شمال غرب رام الله یک پسر نوجوان فلسطینی به شهادت رسید و دست‌کم هفت تن دیگر بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند.

منابع پزشکی گزارش دادند که آسید طارق انیس الریماوی (۱۷ ساله) دانش آموز دبیرستانی بر اثر اصابت گلوله به سینه شهید شد، در حالی که منابع در بیمارستان سلفیت انتقال هفت زخمی شده توسط نیروهای اشغالگر را تایید کردند.

به گفته منابع محلی، مردان جوان در کمین نیروهای اشغالگر مجروح شدند و آنها تعدادی از جوانان دیگر را دستگیر کردند. این منابع خاطرنشان کردند که اکثر مجروحان به بیمارستان دولتی سلفیت منتقل شدند.

وأشارت المصادر إلی أن جنود الاحتلال داهموا عدة منازل وکسروا أبواب محال تجاریة ودمروا مقهی فی البلدة، فیما اندلعت مواجهات بین الشبان وقوات الاحتلال عقب الاقتحام.

این منابع اشاره کردند که سربازان اشغالگر به چندین خانه یورش بردند، درهای مغازه‌های تجاری را شکستند و یک کافه در شهر را تخریب کردند و در پی این یورش بین مردان جوان و نیروهای اشغالگر درگیری در گرفت.

نیروهای اشغالگر بامداد امروز به شهر هجوم برده بودند و خودروها و گشت‌های خود را به چندین محله فرستادند و در مرکز شهر و محوطه شهرداری مستقر شدند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها