کد خبر: 695729
تاریخ انتشار :

یورش بامدادی صهیونیست ها به ۵منطقه در کرانه باختری

نیروهای اشغالگر اسرائیل هم‌زمان با بمباران غزه، به ۵ منطقه مختلف در کرانه باختری نیز یورش بردند.

یورش بامدادی صهیونیست ها به ۵منطقه در کرانه باختری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، نیروهای اشغالگر اسرائیل هم‌زمان با بمباران غزه، در کرانه باختری نیز به شهر قلقیلیه یورش بردند. گفته شده است که اشغالگران «مقداد الحوتری»، زندانی تازه آزاد شده را پس از یورش به خانه اش در شهر قلقیلیه در کرانه باختری دستگیر کردند. گردان‌های شهدای الاقصی در قلقیلیه اعلام کرد که خودروهای نظامی اشغالگر را با وسایل دست ساز و گلوله‌های سنگین هدف قرار دادیم.

نیروهای اشغالگر همچنین شهر سیلود در شمال شرقی رام الله را نیز مورد یورش قرار دادند.

همچنین گفته شده که اشغالگران به شهر السامو در جنوب شهر الخلیل در کرانه باختری یورش بردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به اردوگاه جلازون در شمال رام الله در کرانه باختری حمله کردند.

محله شرقی شهر جنین نیز در ساعات بامداد از حمله صهیونیست‌ها در امان نماند. پس از یورش نیروهای اشغالگر به محله شرقی شهر جنین، آژیر خطر در شهر و اردوگاه جنین به صدا درآمد. نیروهای کمکی اضافی «ارتش» نیز از جهت خیابان نابلس در کرانه باختری به شهر جنین یورش بردند. در عین حال، اشغالگران در جریان یورش به محله شرقی جنین با مواد منفجره هدف قرار گرفتند. گفته شده است که نیروهای اشغالگر در حالی که با بیش از ۳۰ خودروی نظامی به جنین یورش بردند، عملیات دستگیری را در این شهر و اردوگاه آغاز کردند.

یورش مدام و همزمان نیروهای صهیونیستی به ۵ منطقه مختلف در کرانه باختری رویدادی کم سابقه است و ترس و نگرانی شدید اشغالگران از کنترل خارج شدن کرانه باختری همزمان با ادامه جنگ در غزه را نشان می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها