کد خبر: 700276
تاریخ انتشار :

افزایش تعداد شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی کرمان به ۲۶ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه به گلزار شهدای کرمان ۲۶ دانش آموز کرمانی به شهادت رسیدند.

افزایش تعداد شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی کرمان به ۲۶ نفر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شمار شهدای دانش آموز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به ۲۶ نفر رسید.

 رضا رضایی امروز ۲۳ دی ماه با اعلام این خبر افزود: در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه به گلزار شهدای کرمان  ۲۶ دانش آموز کرمانی به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدای کرمان ۹۴ نفر اعلام شده است که ۲۶ نفر از این شهدا دانش آموز هستند که از این تعداد ۱۲ نفر دختر و ۱۴ نفر پسر بودند.

رضایی گفت: از مجموع شهدای حادثه کرمان دو نفر از شهرستان نرماشیر، دو نفر از شهرستان زرند و ۲۲ نفر از شهرستان کرمان و مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو کرمان می‌باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: از ۲۶ نفر شهدای استان کرمان، یک نوآموز پیش دبستانی، یک دانش آموز با نیاز‌های ویژه، ۱۳ دانش آموز دوره ابتدایی، پنج نفر  هنرجوی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و شش نفر نیز دانش آموز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری می‌باشند.

وی گفت: در این حادثه تروریستی سید میثم حسینی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان نیز به شهادت رسید و اعضای بدن این شهید بزرگوار به بیماران نیازمند اهدا شد.

رضایی افزود: شهیده فائزه رحیمی دانشجو معلم ورودی ۱۴۰۰ رشته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران، نیز یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها