کد خبر: 700355
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

لیست اصولگرایان در مرحله سهمیه‌بندی

باهنر گفته: تحلیلم این است که اگر اصلاح‌طلبان به یک لیست واحد برسند، اصول‌گراها هم سهمیه‌بندی می‌کنند و لیست مشترک می‌دهند.

لیست اصولگرایان در مرحله سهمیه‌بندی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - رقابت‌های انتخاباتی در جدی‌ترین وضعیت خود قرار گرفته و هر یک از جریان‌های سیاسی در مرحله تهیه لیست هستند. اوضاع در جبهه اصولگرایی به نسبت‌ هفته‌های گذشته بهتر شده چراکه به نظر می‌رسد بعد از مشخص شدن نتیجه بررسی صلاحیت‌ها و مشخص شدن حضور نمایندگان جریان اصلاحات، آفات انشقاق و ارائه لیست‌های جداگانه بهتر از قبل درک شده است.

این اما به معنی هموار بودن مسیر وحدت نیست، چنانچه محمدرضا باهنر از سهمیه بندی گروه‌های مختلف و تلاش برای رسیدن به لیست مشترک می‌گوید.

این چهره اصولگرا در گفتگو با وطن امروز گفته: فعلا جریان‌های مختلف اصول‌گرایی با هم کل‌کل می‌کنند تا سهم‌شان در لیست بیشتر شود. جبهه پایداری هم گفته می‌خواهد لیست جداگانه ارائه کند. 

باهنر گفته: تحلیلم این است که اگر اصلاح‌طلبان به یک لیست واحد برسند، اصول‌گراها هم سهمیه‌بندی می‌کنند و لیست مشترک می‌دهند. امیدواریم یک لیست ۳۰ نفره از آن در بیاید. اگر لیست‌های اصول‌گرایان متفرق شود، ممکن است آرا انشقاق یابد و شکست بخورند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها