کد خبر: 700517
تاریخ انتشار :

قیمت طلا و سکه امروز ۲۵ دی ۱۴۰۲ | قیمت سکه امامی افزایش یافت

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات روز دوشنبه روند یکدستی نداشت. قیمت طلا و سکه امامی افزایشی شد و سایر قطعات سکه ریزشی شدند. این کاهش قیمت باعث تغییر کانال نیم‌ سکه و ربع سکه شد.

قیمت طلا و سکه امروز ۲۵ دی ۱۴۰۲ | قیمت سکه امامی افزایش یافت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات امروز روند متوازنی نداشت. افزایش هشت دلاری قیمت طلای جهانی، قیمت طلا و سکه امامی را صعودی کرد و سایر قطعات سکه به تبعیت از کاهش ۶۰۰ تومانی دلار، افت قیمت داشتند.

در لحظه نگارش این گزارش، طلای جهانی با قیمت ۲۰۵۷ دلاری در حال معامله است.

Screenshot 2024-01-15 at 1.08.29 PM

امروز دو‌شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ سکه امامی با افزایش ۱۷۸ هزار تومانی به قیمت ۳۱ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان رسیده است. سکه‌ بهار با کاهش ۶۰۵ هزار تومانی در پله اول کانال ۲۸ میلیونی قرار گرفته و روی رقم ۲۸ میلیون و ۱۲۵ هزار تومانی ایستاده است.

قیمت نیم‌سکه در شروع معاملات امروز، با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه یک کانال عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۱۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان در حال معامله است. در لحظه نگارش این گزارش، قیمت ربع سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی دارد و با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۹۵ هزار تومانی معامله می‌شود. همچنین سکه گرمی با ۱۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۶ میلیون و ۹۰ هزار تومانی در حال معامله است.

قیمت طلا امروز ۲۵ دی افزایش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۳۰ هزار تومانی با رقم ۱۱ میلیون ۵۳۶ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با رشد ۶ هزار و ۲۰۰ تومانی روی رقم دو میلیون و ۶۶۴ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۶۲۵ هزار تومان در حال معامله است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها