کد خبر: 700918
تاریخ انتشار :

ایران هراسی صهیونیست ها در سنای آمریکاو برخورد شجاعانه یک بانو

هراسی صهیونیست ها در یکی از دفاتر سنا برای فرار از تحقیر شکست ارتش تا دندان مسلح اسرائیل در مقابل جنبش مردمی و مجاهدان حماس و جهاد اسلامی. در رسانه های امریکایی نیز برای فرار از تحقیر تیتر رسانه ها جنگ غزه را با نام جنگ اسرائیل با نیروهای تحت حمابت ایران ، تیتر می کنند. این دستورالعملی به رسانه های غربی برای کاستن از تحقیر ارتش اسرائیل است. نکته دیگر شجاعت این خانم هست که منافع شخصی خود را به خطر انداخته و برای حقیقت و ایران عزیز فداکاری می کند و قطعا با تنبیه و پیگرد و فشارهای اف بی آی مواجه خواهد شد

ایران هراسی صهیونیست ها در سنای آمریکاو برخورد شجاعانه یک بانو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سنای امریکا تحت سلطه صهیونیست ها و ایران هراسی صهیونیست ها در یکی از دفاتر سنا برای فرار از تحقیر شکست ارتش تا دندان مسلح اسرائیل در مقابل جنبش مردمی و مجاهدان حماس و جهاد اسلامی. در رسانه های امریکایی نیز برای فرار از تحقیر تیتر رسانه ها جنگ غزه را با نام جنگ اسرائیل با نیروهای تحت حمابت ایران ، تیتر می کنند. این دستورالعملی به رسانه های غربی برای کاستن از تحقیر ارتش اسرائیل است. 

نکته دیگر شجاعت یک بانوست که منافع شخصی خود را به خطر انداخته و برای حقیقت و ایران عزیز فداکاری می کند و قطعا با تنبیه و پیگرد و فشارهای اف بی آی مواجه خواهد شد.

 

حجم ویدیو: 3.87M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها