روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

روانشناسی شخصیت | بگو عشقت متولد چه ماهی هست تا بگم خیانت کنی چه میکنه!

اگر عشقت متولد یکی از این ماه هاست بدون اگر اشتباه کنی هرگز بخشیده نمیشی.

کدخبر : 11422
سایت سرگرمی روز :

روانشناسی شخصیت خیانت

اردیبهشت ماه

اردیبهشت ماهی ها غرور زیادی دارد و به راحتی عاشق نمی‌شود، اما وقتی عاشق می‌شود، تمام تلاش خود را می‌کند و سپس مقداری را می‌دهد. بنابراین اگر کسی دلش را بشکند یا به هر نحوی به او خیانت کند، آن را خیلی شخصی می‌گیرد و هر چقدر هم که دوستش داشته باشد، این شخص را به کلی از زندگی خود حذف می‌کند. آنها خودشان را بر هر کسی ترجیح می دهند و وقتی اعتماد آنها را بشکنید، دیگر راه برگشتی وجود ندارد زیرا آنها به راحتی اعتماد نمی کنند یا دوست ندارند.

مرداد ماه

مرداد ماهی ها نه تنها مغرور هستند، بلکه وقتی کسی آنها را آزار می دهد به دنبال انتقام هستند. آنها به هیچ وجه شکست را نمی پذیرند و از فریب خوردن متنفرند، زیرا معمولاً بسیار باهوش هستند و می توانند افراد را به خوبی بخوانند، بنابراین اگر یک لئو را فریب دادید، مطمئن باشید که هرگز شما را به زندگی خود راه نمی دهد و فوراً تلافی می کند. بیشتر از هر کس دیگری به آنها می رسد، بنابراین هرگز نمی بخشند و فراموش نمی کنند.حالا بیایید در مورد لئو صحبت کنیم که با انرژی کاریزماتیک وارد صحنه می شود و آماده است تا مسیر عشق را روشن کند. لئوها مانند خورشید زودیاک هستند و رویکرد خود را به عشق به همان اندازه درخشان می تابانند. آنها کاملاً آگاه هستند که اعتماد به نفس و ابراز وجود عناصر حیاتی در دستور العمل برای ابراز عشق هستند. لئوها به طور کامل فردیت خود را می پذیرند و منحصر به فرد بودن خود را به عنوان نشان افتخار می پوشند.

مهر ماه

یک مهر ماهی همیشه از شک و تردید به شما کمک می‌کند و حتی ممکن است اجازه دهد بسیاری از چیزهای مهم برای حفظ شما در زندگی‌شان سرگردان شوند. با این حال، هنگامی که از آن استفاده کنید یا اگر از ماهیت بخشش آنها سوء استفاده کنید، در نهایت از شما دست می کشند، و زمانی که انجام دهند، هیچ چیزی نمی توانید بگویید یا انجام دهید که نظر آنها را تغییر دهد. آنها خیلی چیزها را رها کردند، اما وقتی به نقطه شکست خود رسیدند، بازی تمام می شود.

آبان ماه

آباد ماهی عادت دارد کسی باشد که دیگران را دیوانه کند و قلب آنها را بشکند، بنابراین اگر به آنها طعم داروی خود را بچشید، آن را خوب مصرف نمی کنند. آنها همچنین بسیار رقابتی هستند، بنابراین برای آنها ضرر بزرگی به نظر می رسد، و تنها راه برای آنها برای “برنده شدن” دوباره این است که بازگشت شما را به زندگی آنها غیرممکن کنند. آنها دوست دارند به مردم «درس» بدهند، مخصوصاً وقتی صحبت از نحوه رفتار شما با آنها می شود.

دی ماه

یک دی ماهی از از دست دادن افراد نمی ترسد فقط به این دلیل که آنها معمولاً بسیار با خانواده خود در ارتباط هستند و سیستم حمایتی قوی دارند، بنابراین همیشه توسط آنها حمایت می شود و به ندرت احساس تنهایی یا شکست می کنند. بنابراین اگر زمانی آنها را بازی کنید یا قلب آنها را بشکنید، آنها کسانی نخواهند بود که برای شما یا عشق شما بجنگند – آنها قبلاً عشق و حمایت فراوانی دارند و واقعاً آن را از هیچ کس دیگری نمی‌جویند. آنها شما را ترک خواهند کرد و به شما فرصت دیگری برای صدمه زدن به آنها نخواهند داد زیرا استانداردهای واقعاً بالایی دارند و آن را برای کسی به خطر نمی اندازند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    ۱۳۵۳

  • شهین
    0

    آیا من به. تمام ا روزها میرسم خودت کمکم کن