کد خبر: 701145
تاریخ انتشار :

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با باز پرداخت 5 ساله آغازشد | کرمان موتور آتیش زد به مالش

فروش جک با تحویل فوری در بهمن ماه 1402 آغاز شد.

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با باز پرداخت 5 ساله آغازشد | کرمان موتور آتیش زد به مالش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کرمان موتور سدان چینی جک جی 4 را به شکل فروش فوری به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور از روز سه شنبه 26 دی 1402 سدان چینی جک جی 4 را با قیمت قطعی و تحویل فوری از طریق نمایندگی‌های مجاز خود به مشتریان عرضه کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش جک J4 کرمان موتور آشنا می‌شویم.

در این طرح سدان چینی جک جی 4 با قیمت مصوب 765 مییون و 890 هزار تومان در رنگ‌های سفید و مشکی با جریمه دیرکرد 30 درصد به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین موعد تحویل این خودرو نیز 15 روز کاری اعلام شده است.

جک

گفتنی است جک J4 به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 103 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. ظرفیت باک این خودرو 45 لیتر، حجم صندوق آن 550 لیتر و فاصله محوری این سدان چینی نیز 2560 ملی‌متر اعلام شده است.

از امکانات ایمنی و رفاهی جک J4 می‌توان به سیستم ضد سرقت، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، تریم داخلی چرمی، سنسور پارک عقب، سنسور نور، رینگ آلومینیومی جدید، مانیتور اندرویدی، کروز کنترل، سیستم پایش باد تایرها، دو کیسه هوای ایمنی، دی‌لایت، ترمز عقب دیسکی و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها