کد خبر: 702220
تاریخ انتشار :

قیمت طلا و سکه امروز ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | سقوط سنگین سکه‌ همزمان با کاهش قیمت دلار

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات امروز روند کاهشی داشت. افت و تغییر کانال قیمت دلار، روند نزولی به بازار طلا داد و اثر افزایشی قیمت انس جهانی طلا را خنثی کرد.

قیمت طلا و سکه امروز ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | سقوط سنگین سکه‌ همزمان با کاهش قیمت دلار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات اولین روز هفته در روند کاهشی قرار گرفت. این کاهش قیمت منجر به تغییر کانال سکه امامی و سکه بهار آزادی شد. معامله‌گران با وجود رشد ریسک‌های سیاسی، ارزپاشی سیاست‌گذار را دلیل شکل‌گیری روند نزولی قیمت‌ها در بازار ارز و سپس بازار طلا می‌دانند.

Screenshot 2024-02-03 at 12.21.33 PM

 

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش نزدیک به سه دلاری دارد و با رقم ۲۰۳۹ دلاری در حال معامله است.

سکه امامی امروز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ با کاهش ۶۸۵ هزار تومانی کانال ۳۳ میلیونی را از دست داد و به قیمت  ۳۲ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان رسید. سکه‌ بهار با ۴۲۰ هزار تومان کاهش، روی رقم ۳۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومانی ایستاد و کانال ۳۱ میلیونی هفته گذشته را از دست داد.

گفتنی است نیم‌سکه و ربع‌ سکه صبح امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی بازگشایی شدند. این قطعات به ترتیب  با رقم ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در حال معامله هستند. امروز سکه گرمی تنها قطعه‌ای بود که تغییر قیمت نداشته و با همان رقم ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی هفته گذشته معامله می‌شود.

قیمت طلا در شروع  معاملات امروز در روند کاهشی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش هر مثقال طلای ۱۸ عیار کاهش ۱۲۷ هزار تومانی دارد و با رقم ۱۲ میلیون ۳۶۹ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار کاهش ۲۸ هزار تومانی دارد و روی رقم دو میلیون و ۸۵۵ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۸۱۷ هزار تومانی در حال معامله است.

در لحظه نگارش این گزارش حباب سکه روند کاهشی دارد و با قیمت سکه همراه است. حباب سکه‌‌ امامی ۶۴۰ هزار تومان، سکه‌ بهار ۳۱۲ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۱۴ هزار تومان، ربع سکه ۸۱ هزار تومان و سکه گرمی ۱۶ هزار تومان کاهش دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها