کد خبر: 702397
تاریخ انتشار :

رزمایش مرکب دریایی ایران،‌ چین و روسیه برگزار می‌شود

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی و آمادگاه شمال کشور در منجیل اظهار داشت: در رزمایش دریایی مشترک ایران با روسیه و چین که تا پایان سال برگزار می‌شود، از دیگر کشور‌ها هم دعوت شده است تا در این رزمایش شرکت کنند.

رزمایش مرکب دریایی ایران،‌ چین و روسیه برگزار می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دریادار ایرانی مهم‌ترین راهبرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در شرایط حاضر حفظ و حراست از منافع و منابع اقتصادی نظام اسلامی و مردم دانست و افزود: این رزمایش با هدف تأمین امنیت منطقه و منافع مشترک اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ما با همراهی کشتی‌های ایران در دریا، از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حراست و برای تأمین امنیت و ایمنی به کشور‌هایی که نیاز به حمایت دارند کمک می‌کنیم.

وی همچنین گفت: با پشتیبانی‌های وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح، تا پایان امسال الحاق چند کشتی به ناوگان نیروی دریایی پیش بینی شده است.

در این مراسم، دریادار دوم تکاور دریایی ستاد گودرز بهرامی فرمانده سابق آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل هم با اشاره به تلاش 10 ساله برای پیشرفت و توسعه برنامه‌های نرم افزاری و سخت افزاری در این مرکز، از آمادگی همه نیرو‌های این پایگاه خبر داد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها