کد خبر: 703716
تاریخ انتشار :

حجت السلام پورمحمدی:فهرست شورای وحدت اصولگرایان کامل شده است

حجت السلام مصطفی پور محمدی روز سه شنبه و در سومین روز نمایشگاه رسانه های ایران با حضور در غرفه ایرنا در گفتگو با خبرنگار احزاب ایرنا در پاسخ به سوالی در خصوص رایزنی شورای وحدت و امنا، گفت: همکاری و ائتلاف بین گروه های سیاسی همسو و همگرا کار مثبتی است که دوستان ما در شورای وحدت اعلام آمادگی کردند و امیدواریم که به نتیجه برسد. عضو شورای وحدت اصولگرایان اضافه کرد که در شورای وحدت با گروه های مختلف و همچنین امنا گفت وگو شده است که امیدواریم به نتیجه نهایی برسیم دست یابی به قائده ای که طرفین پذیرفته باشند نیاز به گفتگوی بیشتری دارد، در حال حاضر به جمع بندی نرسیدیم. وی درباره اینکه آیا فهرست مستقل ارایه می دهید گفت: فهرست شورای وحدت اصولگرایان کامل شده است اما اگر توافقی سیاسی با گروه های دیگر صورت بگیرد، امکان تغییر لیست وجود دارد . عضوشورای وحدت اصولگرایان درباره فهرست این شورا در سراسر کشور اظهار داشت: فهرست ما مشخص است با این تفاوت که در استان ها و شهرستان های زیادی با گروه های همسو توافق بیشتری وجود دارد . پورمحمدی همچنین از ائتلاف با شانا در برخی موارد در شهرستان ها خبر داد.

حجت السلام پورمحمدی:فهرست شورای وحدت اصولگرایان کامل شده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت السلام مصطفی پور محمدی روز سه شنبه و در سومین روز نمایشگاه رسانه های ایران با حضور در غرفه ایرنا در گفتگو با خبرنگار احزاب ایرنا در پاسخ به سوالی در خصوص رایزنی شورای وحدت و امنا، گفت: همکاری و ائتلاف بین گروه های سیاسی همسو و همگرا کار مثبتی است که دوستان ما در شورای وحدت اعلام آمادگی کردند و امیدواریم که به نتیجه برسد.

عضو شورای وحدت اصولگرایان اضافه کرد که در شورای وحدت با گروه های مختلف و همچنین امنا گفت وگو شده است که امیدواریم به نتیجه نهایی برسیم دست یابی به قائده ای که طرفین پذیرفته باشند نیاز به گفتگوی بیشتری دارد، در حال حاضر به جمع بندی نرسیدیم.

وی درباره اینکه آیا فهرست مستقل ارایه می دهید گفت: فهرست شورای وحدت اصولگرایان کامل شده است اما اگر توافقی سیاسی با گروه های دیگر صورت بگیرد، امکان تغییر لیست وجود دارد .

عضوشورای وحدت اصولگرایان درباره فهرست این شورا در سراسر کشور اظهار داشت: فهرست ما مشخص است با این تفاوت که در استان ها و شهرستان های زیادی با گروه های همسو توافق بیشتری وجود دارد .

پورمحمدی همچنین از ائتلاف با شانا در برخی موارد در شهرستان ها خبر داد.

 

حجم ویدیو: 4.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها