کد خبر: 704437
تاریخ انتشار :

مطهری: اصولگرایان می‌گویند، تحریم‌ها نعمت است اما ما می‌گوییم تحریم‌ها باید سریعتر رفع شود

سرلیست صدای ملت می‌گوید: بخشی از اصولگرایان می‌گویند همین وضع خوب است و دنبال حل مشکل و رفع تحریم‌ها نیستند و می‌گویند تحریم‌ها برای ما نعمت است اما ما می‌گوییم این درست نیست.

مطهری: اصولگرایان می‌گویند، تحریم‌ها نعمت است اما ما می‌گوییم تحریم‌ها باید سریعتر رفع شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی مطهری معتقد است لیست صدای ملت از این منظر اعتراض محسوب می‌شود که اعضای این لیست نیز منتقد وضع موجود است و می‎خواهند تحریم‌ها را رفع و مشکلات مردم را حل کند.

بخش هایی از اظهارات علی مطهری در گفتگو با خبرآنلاین را بخوانید؛

* به دلیل اینکه ما منتقد و مخالف وضع موجود هستیم بنابراین رأی کسانی که به ما رأی بدهند، رأی اعتراضی است، به این معنی که حتی اگر کسانی نمی‌خواهند رأی بدهند به جای رأی دادن به لیست صدای ملت رأی بدهند که از این طریق اعتراض خود را برسانند. در حال حاضر مابقی لیست‌ها به نحوی هستند که موافق وضع موجود هستند و در این میان تنها لیست متفاوت همین لیست صدای ملت است، بنابراین رأی دادن به لیست صدای ملت همان رأی اعتراضی است.

* بخشی از اصولگرایان می‌گویند همین وضع خوب است و دنبال حل مشکل و رفع تحریم‌ها نیستند و می‌گویند تحریم‌ها برای ما نعمت است اما ما می‌گوییم این درست نیست.

* لیست صدای ملت مستقل و خاص است، به این ترتیب که افرادی از جناح‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در آن حضور دارند و منتسب به هیچ گروهی نیست.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها