کد خبر: 704633
تاریخ انتشار :

رئیسی: سکوت‌کنندگان در قبال جنایت صهیونیست‌ها سیلی سختی خواهند خورد

رئیس دولت سیزدهم جنگ کنونی در فلسطین را رویارویی محور شرارت در برابر محور شرافت خواند و تاکید کرد: کسانی که امروز در قبال جنایت صهیونیست‌ها سکوت می‌کنند بدانند که بدون تردید فردا سیلی سختی خواهند خورد.

رئیسی: سکوت‌کنندگان در قبال جنایت صهیونیست‌ها سیلی سختی خواهند خورد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در هفتمین نشست سران مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز در الجزایر با تشکر از دولت قطر به عنوان رئیس دوره گذشته و تبریک به رئیس‌جمهور الجزایر به خاطر ریاست و میزبانی مناسب در این دوره، ابتدا به جنگ در فلسطین اشاره و اظهار کرد: امروز فلسطین موضوع مهم جهان اسلام و بشریت است. نظام سلطه غربی که بر پایه استعمار ملت‌ها شکل گرفت امروز از همیشه ضعیف‌تر و تهی از معنا شده است.

وی در ادامه یادآور شد: تاسیس رژیم صهیونیستی پروژه استعماری برای حفظ سلطه و نفوذ غرب در منطقه ما بود اما به برکت مقاومت فلسطین ستون‌های شیشه‌ای آن فرو ریخته است. جنگ کنونی در فلسطین، رویارویی محور شرارت در برابر محور شرافت است و کسانی که امروز در قبال جنایت صهیونیست‌ها سکوت می‌کنند بدانند که بدون تردید فردا سیلی سختی خواهند خورد. امروز فلسطین معیار انسانیت، اخلاق و وجدان جامعه بشری است.

رئیسی همچنین بیان کرد: امروز شورای امنیت سازمان ملل به دلیل حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از ماشین جنگی رژیم صهیونیستی، در برقراری آتش‌بس ناتوان مانده است. آمریکا با حمایت همه‌جانبه از تروریسم سازمان‌یافته رژیم صهیونیستی سنگ‌تمام گذاشته است. آمریکا و اروپا اگر واقعا به دنبال صلح و امنیت جهانی هستند باید دست از دروغ و ریاکاری بردارند و کشتار مردم فلسطین را متوقف کنند.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها